מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשס״ח 14.09.2008

איך מתמודדים עם הדלקת נרות בבית רפואה?

יהודים החיים מחוץ לקהילה יהודית מסודרת והשוהים בבתי חולים, בתי אבות, מחנות צבא ובתי סוהר, נתקלים לא אחת בהגבלות מסוג זה והם אינם יודעים איך לנהוג. את הפתרונות לכל הבעיות האלה ועוד, הם ימצאו בקלות ב'מדריך המיוחד לחודש תשרי' שיוצא לאור על ידי ארגון 'אלף' ■ המדריך, קריא במיוחד, ידידותי למשתמש, ומעוצב להפליא, כולל בתוכו את כל דיני ומנהגי חודש תשרי מוסברים בטוב טעם ובשפה קלילה ומלווה בהנחיות ברורות  לסיפור המלא בפנים: צילומי החוברת החדשה המחולקת חינם לשלוחים באירופה
איך מתמודדים עם הדלקת נרות בבית רפואה?

יהודים החיים מחוץ לקהילה יהודית מסודרת והשוהים בבתי חולים, בתי אבות, מחנות צבא ובתי סוהר, נתקלים לא אחת בהגבלות מסוג זה והם אינם יודעים איך לנהוג.

את הפתרונות לכל הבעיות האלה ועוד, הם ימצאו בקלות ב'מדריך המיוחד לחודש תשרי' שיוצא לאור על ידי ארגון 'אלף'.

החוברת שיצאה לאור באנגלית עוסקת במגוון רב של שאלות, ועוסקת בנושאים רבים: שמיעת שופר יכולה להיות בעייתית באיזור שאין בו בית כנסת, הדלקת נרות יכולה להוות סכנה בבית חולים, בית סוהר או בית אבות, קידוש על כוס יין הוא בלתי חוקי בבית סוהר ובמחנה צבא, תפילה במסגרת צבאית זו משימה כלל לא פשוטה, ועוד.

ל-COL נמסר, כי המדריך, קריא במיוחד, ידידותי למשתמש, ומעוצב להפליא, כולל בתוכו את כל דיני ומנהגי חודש תשרי מוסברים בטוב טעם ובשפה קלילה ומלווה בהנחיות ברורות כיצד לנהוג כשיש הגבלות או חפצים שלא ניתן להשיג. כמו כן, ישנן הערות המיועדות לשלטונות המוסדות הנ"ל בנוגע לקיום מצוות שונות. המדריך כתוב באנגלית, במידה ויהיה צורך הוא יתורגם לשפות נוספות.

עד כה התקבלו במשרדי הארגון עשרות פניות מכל רחבי אירופה ומארה"ב המבקשים לקבל את המדריך הכתוב באנגלית ומחולק חינם אין כסף. מארגון "אלף" נמסר כי החוברות הולכות ואוזלות וכל הקודם זוכה. בארגון ממליצים למעוניינים להזדרז וליצור קשר בכתובת: [email protected]


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.