מערכת COL | יום י"ד אלול ה׳תשס״ח 14.09.2008

מחבל חדר ליצהר, החובש החב"דניק הראשון לסייע

ילד בן 9, תושב שכונת שלהבת שביצהר, נדקר בשבת בבוקר בידי מחבל שחדר לישוב יצהר. המחבל הצית בית, והילד שרץ להזעיק עזרה, נדקר בידי המחבל שנמלט מהמקום ■ ר' מאיר שיף, חסיד חב"ד המתגוררר בישוב, וחובש 'הצלה' היה הראשון שטיפל בילד עד לפינויו לבית הרפואה בידי אמבולנס ■ עורך COL שרון גושן ששהה עם בני משפחתו בשבת בישוב יצהר מציין כי האווירה בשבת לאחר אירוע החדירה היתה קשה, והתושבים ציינו כי מדובר באירוע חדירה ראשון לישוב מזה שנים ארוכות  לסיפור המלאבפנים: תמונות נוספות מהבית שנשרף בידי המחבל >>>
מחבל חדר ליצהר, החובש החב
הבית שנשרף בידי המחבל (צולם בידי נכרי) מימין: ר' מאיר שיף בזירת האירוע

ילד בן 9, תושב שכונת שלהבת שביצהר, נדקר בשבת בבוקר בידי מחבל שחדר לישוב יצהר. המחבל הצית בית, שלמרבה הנס, בני הבית שהו בשבת מחוץ לישוב. שכן שהבחין באש, שלח את בנו להזעיק עזרה, ואז תקף אותו המחבל, דקר אותו 5 דקירות בגבו, ונמלט מהמקום.

ר' מאיר שיף, חסיד חב"ד המתגוררר בישוב, וחובש 'הצלה' סיפר ל-COL כי "סמוך לשעה 6:30 בבוקר התקבלה הודעה על אירוע החדירה לישוב. יצאתי למקום האירוע, מרחק ארבעה בתים מביתי, ושם מצאתי את הילד שנדקר, כשהוא סובל מדקירות רבות בגבו. המחבל זוהה על ידי חייל, אך הספיק לברוח. פיניתי אותו לביתי, ושם טיפלתי בו, עד לפינויו לבית הרפואה בידי אמבולנס".

מאוחר יותר, התברר כי לאחר שהמחבל דקר את הילד הוא השליך אותו ממרפסת הבית, מגובה 4 מטר, ורק בנס הילד נפל על שיחים ולא על יציקת בטון. הוא עלה בכוחות עצמו והגיע לביתו כשהוא בהכרה מלאה. מבית הרפואה נמסר שפצעיו של הילד נתפרו במיון, והוא הועבר למחלקה הכירורגית.

עורך COL שרון גושן ששהה עם בני משפחתו בשבת בישוב יצהר מציין כי האווירה בשבת לאחר אירוע החדירה היתה קשה, והתושבים ציינו כי מדובר באירוע חדירה ראשון מזה שנים ארוכות. לאחר האירוע, ירדו מתיישבים רבים לכפר עסירה אל-קבלייה כדי להפגין כח ונוכחות מול הכפר ממנו יצא המחבל. הבית השרוף שנהרס עד היסוד העלה עשן עוד שעות רבות, והתושבים התכנסו לאחר תפילת מנחה כדי להתחזק ולדון יחד בפרטי האירוע.

כתב COL מוסיף ומציין כי צוות צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור והרב מוטי גורליק מהשלוחים בפתח תקווה, ערכו ביקרו אצל הילד שנפצע ביצהר. הם העניקו לו שי מתוק וחיזקו את רוחו בדברי עידוד וחיזוק. מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ימשיך לעקוב אחר תהליך השיקום של הילד וישתדל לסייע ככל שניתן.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.