מערכת COL | יום י' אלול ה׳תשס״ח 10.09.2008

אמש בכפר-חב"ד: הזדמנויות תעסוקה לנשים חרדיות

אמש (שלישי) התכנסו נשות כפ"ח והסביבה במתנ"ס יצירה בכדי לשמוע על אפשרויות שילוב בשוק העבודה שקצב השינויים בו מאוד אינטנסיבי ■ מנהלת סניף ב"ב וחיפה בחברת מנפאואר בראשית, המתמחה במציאת פתרונות שילוב בשוק העבודה למגזר החרדי, הגב' רחל אברמוביץ, פתחה את הערב בהסבר על השינויים שחלו בשוק העבודה בשנים האחרונות  לסיפור המלא
אמש בכפר-חב
הנשים מאזינות, אתמול בכפר-חב"ד (צילום: ncl.org.il)

NCL

אמש (שלישי) התכנסו נשות כפ"ח והסביבה במתנ"ס יצירה בכדי לשמוע על אפשרויות שילוב בשוק העבודה שקצב השינויים בו מאוד אינטנסיבי.

מנהלת סניף ב"ב וחיפה בחברת מנפאואר בראשית, המתמחה במציאת פתרונות שילוב בשוק העבודה למגזר החרדי, הגב' רחל אברמוביץ, פתחה את הערב בהסבר על השינויים שחלו בשוק העבודה בשנים האחרונות, כתוצאה מהקדמה הטכנולוגית ורמת החיים שהולכת ועולה. שינויים אלה הכניסו אותנו לעידן של התמקצעות והסבה מקצועית, כיוון שמקצועות רבים הולכים ונעלמים לעומת מקצועות השרות שעולים ונדרשים.

היא חתמה את דבריה בדוגמא, על עובד חרדי, ללא השכלה וניסיון, שהחל לעבוד דרך מנפאואר כנציג גביה, וכיום, לאחר שעבר הכשרה על חשבון החברה, הוא בודק תוכנה המרוויח 12000 ₪ בחודש.

את מגוון המקומות שנשים חרדיות ואמהות יכולות להשתלב בשוק העבודה, הציגה הגב' יעל ברגר, יועצת השמה במנפאואר בראשית ב"ב. היא גם פרטה את תהליך המיון וההכשרה שכל מועמדת עוברת, במטרה לרכוש כלים ומיומנות לקראת הראיון וקבלה לעבודה החדשה.

את המפגש חתמה הגב' חגית שלומי, שסיפרה על תחילת דרכה כנציגת שרות במרכז לאומי-קול שבראשון לציון, העוסק בתחום הבנקאות, וכיצד במשך הזמן קודמה לתפקידים נוספים.

יש לציין, כי במפגש זה, בין השאר, הושם דגש על התיחסות אישית לכל אחת מהמשתתפות כיוון שלכל אחת העדפות תעסוקה שונות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.