מערכת COL
|
יום ט' אלול ה׳תשס״ח
09.09.2008
במפגש בכפר-חב"ד למדו המשתתפים כיצד לנהל עסק
אמש נערך בכפר חב"ד מפגש הכרות, מטעם בית הספר לקמעונאות, בשיתוף המכללה למינהל, במטרה להציג בפני המשתתפים, שהם בעלי עסק, או חושבים להקים בעתיד, כלים שימושיים להיות יעילים בשוק הקמעונאות ■ מנכ"ל בית הספר, מר יואל גודס, נתן סקירה על השוק התחרותי, וכיצד כל אחד, עם מעט תעוזה, יכולות וכלים שרוכש מגורמים שונים יכל להצליח בעסק לסיפור המלא
(צילום: ncl.org.il)
NCL
אמש נערך בכפר חב"ד מפגש הכרות, מטעם בית הספר לקמעונאות, בשיתוף המכללה למינהל, במטרה להציג בפני המשתתפים, שהם בעלי עסק, או חושבים להקים בעתיד, כלים שימושיים להיות יעילים בשוק הקמעונאות.
מנכ"ל בית הספר, מר יואל גודס, נתן סקירה על השוק התחרותי, וכיצד כל אחד, עם מעט תעוזה, יכולות וכלים שרוכש מגורמים שונים יכל להצליח בעסק. באופן ציורי, הוא ניסה להסביר את התופעה, שניתן להשליך על כל עסק: דוכן פלאפל מצד ימין עם תור ארוך של ממתינים ומצד שמאל אותם המוצרים והסלטים, ואף לקוח לא מגיע. הכיצד?
הוא ניסה להבהיר למשתתפים, לאור הניסיון הרב שרכש בתפקידי ניהול ברשתות כמו: סופר-פארם, שופר-סל וניהול רשת חנויות בארה"ב, שעסק הוא תוצר דינמי ולא סטטי, חייבים לבצע פעולות שווק, מחקרי שוק, התחדשות וחדשנות וכו' , דברים הדורשים מיומנויות ומקצועיות, בעזרת העשרה שכל בעל עסק יכל לרכוש תוך כדי לימודים.
לשאלה שעלתה מהנוכחים באולם מה ערך המוסף שבית הספר נותן למוכשר על פני אחרים, ענה המרצה, מאחר ומדובר בצוות מרצים בכיר עם ניסיון מעשי, בעלי הכשרה אקדמית, אשר איישו משרות מפתח וקצרו הצלחות מוכחות במשק הישראלי ובחו"ל,בענף הקמעונאות, הרווח למתמחה לאין ערוך: פרקטי,יישומי וענייני ליום יום.
מבחינת המארגנים נרשמה הצלחה למפגש, והתגבשה קבוצה המהווה 70% ממשתתפי הערב.
אמש נערך בכפר חב"ד מפגש הכרות, מטעם בית הספר לקמעונאות, בשיתוף המכללה למינהל, במטרה להציג בפני המשתתפים, שהם בעלי עסק, או חושבים להקים בעתיד, כלים שימושיים להיות יעילים בשוק הקמעונאות.
מנכ"ל בית הספר, מר יואל גודס, נתן סקירה על השוק התחרותי, וכיצד כל אחד, עם מעט תעוזה, יכולות וכלים שרוכש מגורמים שונים יכל להצליח בעסק. באופן ציורי, הוא ניסה להסביר את התופעה, שניתן להשליך על כל עסק: דוכן פלאפל מצד ימין עם תור ארוך של ממתינים ומצד שמאל אותם המוצרים והסלטים, ואף לקוח לא מגיע. הכיצד?
הוא ניסה להבהיר למשתתפים, לאור הניסיון הרב שרכש בתפקידי ניהול ברשתות כמו: סופר-פארם, שופר-סל וניהול רשת חנויות בארה"ב, שעסק הוא תוצר דינמי ולא סטטי, חייבים לבצע פעולות שווק, מחקרי שוק, התחדשות וחדשנות וכו' , דברים הדורשים מיומנויות ומקצועיות, בעזרת העשרה שכל בעל עסק יכל לרכוש תוך כדי לימודים.
לשאלה שעלתה מהנוכחים באולם מה ערך המוסף שבית הספר נותן למוכשר על פני אחרים, ענה המרצה, מאחר ומדובר בצוות מרצים בכיר עם ניסיון מעשי, בעלי הכשרה אקדמית, אשר איישו משרות מפתח וקצרו הצלחות מוכחות במשק הישראלי ובחו"ל,בענף הקמעונאות, הרווח למתמחה לאין ערוך: פרקטי,יישומי וענייני ליום יום.
מבחינת המארגנים נרשמה הצלחה למפגש, והתגבשה קבוצה המהווה 70% ממשתתפי הערב.
הוסף תגובה
0 תגובות