מערכת COL | יום י' אלול ה׳תשס״ח 10.09.2008

הנסיעה לרבי בכל מחיר? ● דיון הגולשים

מאות בחורים יעשו את דרכם לקראת חודש תשרי ל-770, אבל נראה כי רבים ישקלו מספר פעמים לפני שירכשו כרטיסי טיסה, וזאת לאחר שמחירי הטיסות האמירו במאוד. בחורים רבים, כמו גם הוריהם, נאלצים לקחת הלווואות רבות, שרובצות על כתפיהם במשך כל השנה ■ זו גם אחת הסיבות שהורים מחפשים דווקא שליחות בחגים עבור ילדיהם. "מצבי הכספי לא מאפשר לי להוציא סכומים כה רבים, על טיסות לניו יורק לילדי", שח אחד ההורים בכאב ■ הרב מנחם מענדל גורביץ' ל-COL: "המחירים לא אמורים להרתיע בחור לנסוע לרבי בשנת "הקהל"  לסיפור המלאמה דעתכם? הנסיעה לרבי בכל מחיר? >>>
הנסיעה לרבי בכל מחיר? ● דיון הגולשים
בחורים נפרדים לשלום בשדה-התעופה • ארכיון: מאיר דהן

מאות בחורים יעשו את דרכם לקראת חודש תשרי ל-770, אבל נראה כי רבים ישקלו מספר פעמים לפני שירכשו כרטיסי טיסה, וזאת לאחר שמחירי הטיסות האמירו במאוד. בחורים רבים, כמו גם הוריהם, נאלצים לקחת הלווואות רבות, שרובצות על כתפיהם במשך כל השנה.

סוכן הנסיעות החב"די מחברת "לכיש טורס", ר' יחיאל פליישמן מדווח כי טיסה ישירה לניו יורק תעלה לתשרי 1550 דולר לצעירים עד גיל 28, מעל גיל 28 המחיר עומד על 1650 דולר. בטיסות אלו הכרטיסים הולכים ואוזלים. במקביל, ניתן להשיג כרטיסים דרך אירופה החל מ-1,300 דולר.

"פנה אלי הורה לשני בחורי ישיבה", מספר הת' חיים סרצ'וק מהמחלקה לדוברי עברית במשרד השלוחים, "בבקשה נפשית לדאוג לשני ילדיו הלומדים בישיבות 'תומכי-תמימים' למקומות לשליחות".

"כשניסיתי להבין על מה באה הפניה הנרגשת, ענה לי האב, כמעט בדמעות, שהוא אינו יודע כיצד במשפחות אחרות שורדים את החודש הזה. מצבו הכספי לא מאפשר לו להוציא כשתיים עשרה אלף שקל על טיסות ושהייה של שניים מהילדים, כשיש לו בבית עוד ילדים שזקוקים לאכול ולהתלבש בחגים".

לעומת זאת, אומר ל-COL המשפיע הרב מנחם מענדל גורביץ כי מחירי הטיסות היקרים לא אמורים להרתיע בחורים לטוס, במיוחד שמדובר בשנת "הקהל", מה גם שההפרשים לאור ירידת הדולר אינם כה גדולים. "זוהי ברכה גדולה לנסוע לרבי בשנת הקהל. ברכה שתשפיע השפעה לכל השנה כולה". 

מה דעתך? נסיעה לרבי בכל מחיר?

מחירי כרטיסי-הטיסה לניו-יורק ממשיכים לעלות
רוצה לטוס לרבי בתשרי? תכין 2000 דולר
נדחה נסיון לארגן טיסת צ'רטר לחגים

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.