מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשס״ח 08.09.2008

יו"ר ההסתדרות ביקר בקהילה היהודיות במוסקבה

יו"ר ההסתדרות מר עופר עיני, הגיע אמש עם נחיתתו במוסקבה - לפגישה עם רבה הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, בלשכתו אשר במרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה" במוסקבה ■ בפגישה עם הרב לאזאר שמע יו"ר ההסתדרות סקירה מקיפה על פעילותם של מאות שלוחי חב"ד, מאות הקהילות היהודיות בחבר העמים  לסיפור המלא
יו
יו"ר ההסתדרות מר עופר עיני, הגיע אמש עם נחיתתו במוסקבה - לפגישה עם רבה הראשי של רוסיה השליח הרב בערל לאזאר, בלשכתו אשר במרכז היהודי-קהילתי "מארינה רושצ'ה" במוסקבה.

בפתח בניין המרכז, התקבל האורח ופמלייתו ע"י מנכ"ל המרכז השליח הרב מרדכי ויסברג, שסייר עם האורחים בכל קומות ומבואות המרכז הגדול, אשר משמש כמרכז הראשי של איגוד הקהילות היהודיות בחבר העמים ומגדלאור של הפצת תורה וחסידות לכל יהודי רוסיה.

בפגישה עם הרב הראשי, שמע יו"ר ההסתדרות סקירה מקיפה על פעילותם של מאות שלוחי חב"ד, מאות הקהילות היהודיות בחבר העמים, על הפתיחה המוצלחת של שנת הלימודים ברשת בתי הספר "אור אבנר - אור" במימונו של הנגיד ר' לוי לבייב.

יו"ר ההסתדרות לא הסתיר את התפעלותו על מערך והיקף העבודה הרבה של השלוחים. "מחמם את הלב, להגיע לרוסיה, לראות ולשמוע מקרוב את הפעילות הברוכה כל-כך" - התבטא מר עופר עיני.

לאחר שחתם בספר האורחים, הגיש האורח בשם ההסתדרות שי צנוע, מעשי ידיהם של עובדי מפעל בדרום הארץ לאנשים מוגבלים. "אתה פועלים עם הנשמות של היהודים, ואנחנו בארץ פועלים לטובת המצב הגשמי של היהודים" סיים האורח.

בפגישה לקחו גם חלק: מנהל 'קרן לבייב' השליח הרב דוד מונדשיין, מנכ"ל "מארינה רושצ'ה" השליח הרב מרדכי ויסברג והרב שלמה פלס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.