מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשס״ח 08.09.2008

ספר חדש: לאורם נתחנך של הרב יוסף הרטמן

הרב יוסף הרטמן הפתיע אותנו שוב. לאחר ספרו הקודם: כיצד נחנך את ילדינו? יצא לאור בימים אלו ממכבש הדפוס ספרו החדש: לאורם נתחנך בשני כרכים המכילים יחד 890 עמודים ■ הספרים עוסקים בדמותם של 58 =נ"ח של גדולי ישראל, מנהיגי הדורות, ענקי הרוח, של עמנו. הספר כתוב בשפה בהירה, בסגנון קולח משולבים בו ספורים ומשלים לסיפור המלא
ספר חדש: לאורם נתחנך של הרב יוסף הרטמן
הרב יוסף הרטמן הפתיע אותנו שוב. לאחר ספרו הקודם: כיצד נחנך את ילדינו? שני כרכים, יצא לאור בימים אלו ממכבש הדפוס ספרו החדש: לאורם נתחנך בשני כרכים המכילים יחד 890 עמודים.

הספרים עוסקים בדמותם של 58 =נ"ח של גדולי ישראל, מנהיגי הדורות, ענקי הרוח, של עמנו. הספר כתוב בשפה בהירה, בסגנון קולח משולבים בו ספורים ומשלים.

ספר ראשון מאברהם אבינו עד רבנו יעקב בן אשר "בעל הטורים". ספר שני מרבי יוסף קארו ה"בית יוסף" עד כ"ק אדמו"ר מליובאאוויטש נשי"ד. הספר מומלץ מאד לכל נער ומבוגר החפץ ללמוד את קורות חייהם, פעלם, מורשתם והשפעתם של ענקי הדורות שקמו לעמנו במשך 3700 שנה.

על כריכת הספר כותבת ההוצאה לאור:

"...הדור הצעיר והמבוגר כמהים ומשתוקקים לדמויות של מנהיגי אמת,דמויות הוד,בעלי ערכים וחזון לדורם ולדורות. אישים שחיו ופעלו למען בני דורם  ודאגו את דאגת הקיום הפיזי והרוחני של דורם ושל הדורות הבאים.רבים מהם הצילו את עמנו מסכנות קיומיות כפשוטו.

58 =נ"ח גדולי ישראל, צדיקי אמת, מנהיגים,מעצבי הדורות, גאוני התורה, כל אחד היה מגדלור של אמונה, חי קדושה וטהרה, יצר יצירות נצח לאורם אנו מחנכים ומתחנכים עד היום.

יקיר החינוך הדתי (תשס"ח) המחנך הדגול והוותיק הרב יוסף הרטמן זיכה אותנו בספר חדש, העונה על צרכי הדור. הקורא והלומד בספרים אלו יעשיר את ידיעותיו, ירחיב את אופקיו, ישאף להזדהות עם גדולי עמנו האמיתיים,יתקן את מידותיו והנהגותיו.

דבר בעיתו מה טוב. ספרים אלו ימלאו חסר רב בתודעה של הדור הצעיר. את העריכה הלשונית וההגהה הספיק לעשות אביו של העורך שליט"א. ר' נחמן שלום שכנא הרטמן ז"ל. נלב"ע בו' בשבט השנה ולא זכה לראות את הספר יוצא לאור, לצערם הרב של בני משפחתו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.