מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשס״ח 08.09.2008

רב לירושלים אחרי הבחירות, החלטה טובה למועמד החב"די

שלושת שופטי בג"צ, החליטו כי הליך בחירת הרב הראשי לירושלים יידחה לאחר הבחירות. השופט אדמונד לוי שישב בראש ההרכב, אמר כי אינו מבין מדוע הבהילות להמשיך בהליך לפני הבחירות, ובפרט שמדובר בחודש החגים ■ כתב COL בירושלים מציין כי בעוד ההחלטה לא טובה לאנשי ש"ס, הרי שלמועמד החב"די, הרב אברהם-מיכאל הלפרין, רבה של שכונת הגבעה-הצרפתית - החלטה זו טובה כל הפרטים
רב לירושלים אחרי הבחירות, החלטה טובה למועמד החב
שלושת שופטי בג"צ, החליטו כי הליך בחירת הרב הראשי לירושלים יידחה לאחר הבחירות. השופט אדמונד לוי שישב בראש ההרכב, אמר כי אינו מבין מדוע הבהילות להמשיך בהליך לפני הבחירות, ובפרט שמדובר בחודש החגים.

כתב COL בירושלים מציין כי בעוד ההחלטה לא טובה לאנשי ש"ס, ולשר הדתות הרב יצחק כהן, הרי שלמועמד החב"די, הרב אברהם-מיכאל הלפרין, רבה של שכונת הגבעה-הצרפתית בהווה ולשעבר רבה של המועצה המקומית עתלית, החלטה זו טובה: מקורביו של הרב הלפרין מסר ל-COL כי הם משוכנעים כי באם ח"כ מאיר פרוש יזכה בתפקיד ראש העיר, הרי שמרבית הסיכויים שהרב הלפרין יבחר לרב העיר האשכנזי.

הרב הלפרין מצוייד במכתב תמיכה עליו חתומים שישה מחברי מועצת גדולי התורה (האדמו"ר מאלכסנדר והגרא"פ רבינוביץ זצ"ל ויבלחט"א הרב בנימין זילבר והאדמו"רים מערלוי, סדיגורא ובוסטון). כמו-כן פרסם המשב"ק בבית כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ, מכתב המאשר כי הרב הלפרין נכנס אל הקודש פנימה וקיבל את ברכת האדמו"ר למעומדות לרבנות העיר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.