מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשס״ח 08.09.2008

בחורים חב"דים יושבים בכלא בגלל נוכל

בחורים חב"דיים יושבים בכלא בגלל נוכל חרדי שהונה אותם. מדובר ביהודי חרדי מהישוב אפרת (ע.כ), שעל פי מידע שהגיע ל-COL הונה עשרות בחורים ואנ"ש שפנו אליו, בעודם בחו"ל, בבקשה שיסייע להם באירגון ויזה לארה"ב ובפיתרון בעיות מול שלטונות צה"ל ■ השבוע הגיע לכלא 4 בחור חב"די, שסמך על האיש שיסדר לו את הניירות עם הצבא, ובפועל נעצר וכעת ממתין למשפט ■ "מדובר בנוכל ממעלה ראשונה, וכואב לגלות עוד ועוד בחורים שיושבים בכלא או מאבדים את הויזה שלהם בגללו", אמר ל-COL הורה חב"די לסיפור המלא
בחורים חב

בחורים חב"דיים יושבים בכלא בגלל נוכל חרדי שהונה אותם. מדובר ביהודי חרדי מהישוב אפרת (ע.כ), שעל פי מידע שהגיע ל-COL הונה עשרות בחורים ואנ"ש שפנו אליו, בעודם בחו"ל, בבקשה שיסייע להם באירגון ויזה לארה"ב ובפיתרון בעיות מול שלטונות צה"ל. הוא הצליח להוציא במרמה עשרות אלפי דולרים מהבחורים הללו, ולא פעל דבר. 

"גם אני התנסיתי איתו באופן אישי, כאשר הוא הבטיח לסדר ויזה לבן שלי, וסמכתי עליו לחלוטין, ומסתבר שלא סידר כלום. הוא שקרן מדהים. ברגע האחרון קלטתי שהוא מרמה אותי. רק כפסע היה שהבן שלי היה סומך על הדברים שלו, נשאר בארה"ב, ומסתבך עם שלטונות ההגירה, ומאבד את זכותו לבקר לעולם בארה"ב", שח ל-COL חסיד חב"ד שעמד בקשר עם האיש וחקר את מעשיו. "מדובר בנוכל ממעלה ראשונה, וכואב לגלות עוד ועוד בחורים שיושבים בכלא או מאבדים את הויזה שלהם בגללו".

מסתבר, שעשרות בחורים סומכים עליו, ומסתבכים עם הצבא, כיוון שחושבים שהוא סידר להם את הניירות עם הצבא. מדובר בעסקי נפשות. רק השבוע הגיע לכלא 4 בחור חב"די, שסמך על האיש שיסדר לו את הניירות עם הצבא, ובפועל נעצר וכעת  מחכה למשפט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.