מערכת COL | יום ח' אלול ה׳תשס״ח 08.09.2008

איך השליח השיג 4 ספרי-תורה תוך 4 שנים ● גלרייה

בתוך 4 שנים בלבד, בית-חב"ד בשכונת ג'ורג'-טאון בברוקלין מילא את ארון-הקודש שלו בספרי-תורה מהודרים עטופים בקטיפה ■ אתמול (ראשון) הוכנס ספר-תורה הרביעי בהשתתפות רבני השכונה ומאות תושבים ■ אז מה ההסבר של השליח הרב אברהם הולצברג ואיזו סגולה הביאה את הקהל הגדול ■ COL היה שם לסיפור המלא
איך השליח השיג 4 ספרי-תורה תוך 4 שנים ● גלרייה
"מאוהבים בבית-הכנסת שלנו". ממראות הכנסת ספר-התורה, אתמול ● צילומים: מנדי לואיס, COL
מאת כתב COL בניו-יורק

ספרים הם תחום מוכר מאוד לרב אברהם הולצברג. אפשר לומר שספרים הם סביבתו הטבעית שלו. במקביל לעבודת השליחות בשכונת ג'ורג' טאון בברוקלין, ניו-יורק, הוא מנהל את חנות הספרים של ההוצאה לאור קה"ת של חב"ד.

הרקע הספרותי הזה לא מסביר איך הוא הספיק, תוך ארבע שנים, למלא את ארון-הקודש בבית-הכנסת שלו בספרי-תורה מהודרים. אתמול (ראשון) הוא הכניס את הספר הרביעי לארון.

רבני השכונה יחד עם למעלה משלוש-מאות איש הגיעו מכל האזור להשתתף בחגיגה השמחה הידועה כסגולה לרפואה ואריכות ימים - ויהודי השכונה הם אנשים חדורי אמונה ואמונת צדיקים.

זה מה שאולי מסביר את ארבעת ספרי-התורה, שכל אחד מהם יכול להעלות איזה 30 אלף דולרים ירקרקים. את הנוכחי תרמה הגב' ריטה איירן לזכר סבתה.

"האנשים מאוהבים בבית-הכנסת שלנו", מעיד הרב הולצברג בשיחה עם COL. "קרוב למאה חמישים איש ממלאים אותו בכל שבת. מספיק לבוא פעם אחד כדי להיתפס לאווירה הנוחה והמיוחדת שאין דומה לה".

שמעו של בית-הכנסת אכן הולך רחוק בעקבות האירועים והמסיבות שהוא עורך בקביעות. בעבר דיווחנו על יהודי מבוגר שעשרות שנים לא היה בבית-הכנסת עד שאשתו נפטרה והוא הגיע דווקא לחב"ד. "אני כל הזמן שומע על הפעילות שלכם, ואמרתי לעצמי שאם כבר אני הולך לבית-כנסת, זה יהיה לבית-כנסת חב"ד", אמר.

לאחר כתיבת האותיות האחרונות, הקהל ליווה את התורה ברחובות השכונה בריקודים סוערים בעזרת תגבורת בחורים מ-770. 'אתה הראת' נאמר בקול וספרי התורה הורמו אל על בשמחה ובגאווה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.