מערכת COL | יום ג' אלול ה׳תשס״ח 03.09.2008

ואיפה הרבי? ● שליחות אישית

"הנה 770 – בית-הכנסת של הרבי", אומר חברי לילדיו, "הנה הבימה של הרבי, הנה הכיסא של הרבי". לפתע התפרץ הילד בן השלוש לדבריו ושאל-זעק: "ואיפה הרבי?! אני רוצה לראות את הרבי!", והוא פרץ בבכי קורע-לב, שלא השאיר אדיש אף לא אחד מהנוכחים ב-770, בשעת לילה מאוחרת זו ■ בשבת האחרונה נזכרתי בסיפור הזה, כאשר הלכו אשתי וילדי להתרשם מהתקדמות הבנייה של בית-חב"ד החדש שלנו, הבנוי בתבנית 770 ■ שליחות אישית - הרב יוסף יצחק פרימן, זכרון יעקב ■ מתפרסם באדיבות מגזין כפר חב"ד  לסיפור המלא שליחות אישית
ואיפה הרבי? ● שליחות אישית
ואיפה הרבי?
הרב יוסף-יצחק פריימן, זיכרון-יעקב


לאחרונה סיפר לי חבר טוב על חוויה מיוחדת שחווה עם בני משפחתו. הוא טס לרבי עם אשתו וילדיו, והנחיתה היתה בשעת לילה מאוחרת, כך שקרוב לחצות הלילה הוא הגיע עם המשפחה ל-770.

ככל שהתקרבו יותר ל-770 כך גברה והלכה התרגשותו, כאשר בזיכרונו צפות ועולות תמונות מכל אותן שעות יקרות שבהן הצטופף עם חבריו מול פני הקודש – בתפילות, בהתוועדויות ובכל הזדמנות שבה היה ניתן לחזות פני מלך.

כל הדרך ניסה חברי להדביק את בני משפחתו ובכלל זה את בנו בן השלוש, אותו החזיק על ידיו, בהתרגשות העצומה שמילאה אותו. והנה הם נכנסים סוף-סוף ל-770, כאמור, סמוך לחצות הלילה.

"הנה 770 – בית-הכנסת של הרבי", אומר חברי לילדיו, "הנה הבימה של הרבי, הנה הכיסא של הרבי". לפתע התפרץ הילד בן השלוש לדבריו ושאל-זעק: "ואיפה הרבי?! אני רוצה לראות את הרבי!", והוא פרץ בבכי קורע-לב, שלא השאיר אדיש אף לא אחד מהנוכחים ב-770, בשעת לילה מאוחרת זו.

וסיפר לי חברי שבאותו רגע הוא חשב לעצמו: אני את הכרטיס כבר כיסיתי... הזעקה הפנימית הזו של ילדי ביטאה את זעקת כולנו, את רצוננו לשוב ולראות את מלכנו, בגאולה האמיתית והשלמה.

בשבת האחרונה נזכרתי בסיפור הזה, כאשר כמדי שבת בשנה האחרונה הלכו אשתי וילדי להתרשם מהתקדמות הבנייה של בית-חב"ד החדש שלנו, הבנוי בתבנית 770 [מקום שהפך מוקד-משיכה לרבים המתעניינים בבניין המיוחד הזה].

והנה, בשבת האחרונה כאשר הגיעו קרוב ל-770 הכריזה אשתי שהבניין כבר "ממש מוכן". כששמע את זאת בננו חזקי בן השלוש, תפס ריצה לתוך הבניין וחיפש וחיפש עד שאשתי הגיעה גם כן לבניין. כשראה אותה אמר לה בפליאה: איך זה יכול להיות שהבניין מוכן והרבי לא כאן?

ידוע מה שכתוב בזוהר הקדוש שבית-המקדש השלישי ירד מן השמים "בנוי ומשכולל", והרבי אומר שאנו נצטרך רק לסיים את בנייתו, כדי שגם לנו יהיה 'חלק' בבניין הבית. בדומה לזה אנו מרגישים בכל מה שקשור ל-770 בזיכרון-יעקב – שהרבי שלח לנו מתנה, בניין בדמות 770; המתנה הגיעה דרך שליח מיוחד – יהודי יקר וידיד נאמן, בעל לב חם, עודד תורג'מן שמו; ולנו נותר רק לסיים את מלאכת ריהוט הבית, כדי שיהיה לנו 'חלק' בבניין מיוחד זה.

בימים אלו אופפת אותנו התרגשות גדולה לקראת חנוכת בית-חב"ד, 770, בח"י באלול (כל הציבור מוזמן).

והתפילה והתקווה הגדולה של כולנו – וגם של חזקי, כמובן – היא שנזכה שהרבי בכבודו ובעצמו יחנוך את 770 בזיכרון-יעקב, בגאולה האמיתית והשלמה, תכף ומיד ממש.

הטור "שליחות אישית" נכתב על-ידי א' השלוחים בישראל ומפורסם באדיבות מגזין כפר חב"ד
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.