מערכת COL | יום ב' אלול ה׳תשס״ח 02.09.2008

ביתר עילית: 10 נקודות ל"אהלי מנחם"

אתר הקרוונים של חיידר אידיש אהלי מנחם בביתר עילית לבש צורה חדשה עם פתיחת שנת הלימודים. המקום שעבר שיפוץ יסודי יכיל מעתה את שני אגפי החיידר ■ שלטים מאירי פנים ובהם 10 נקודות המסכמים את החזון החינוכי של החיידר קידמו את פניהם של התלמידים המאושרים שבאו בשעריו כמו גם את האורחים הרבים שבאו להשתתף ביום הפתיחה הורים וחברי מועצת העיר כשבראשם ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין  לסיפור המלא
ביתר עילית: 10 נקודות ל
אתר הקרוונים של חיידר אידיש אהלי מנחם בביתר עילית לבש צורה חדשה עם פתיחת שנת הלימודים. המקום שעבר שיפוץ יסודי יכיל מעתה את שני אגפי החיידר כאשר תלמידי החטיבה הנמוכה הועברו ממשכנם הקודם ברחוב קארו והועברו לאתר המרכזי של החיידר בקריית החינוך ברחוב אוירבך.

שלטים מאירי פנים ובהם 10 נקודות המסכמים את החזון החינוכי של החיידר קידמו את פניהם של התלמידים המאושרים שבאו בשעריו כמו גם את האורחים הרבים שבאו להשתתף ביום הפתיחה הורים וחברי מועצת העיר כשבראשם ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין.

ראש העיר שהביע את התפעלותו מהמראה המרענן של אתר החיידר לא הסתיר את התפעלותו ממסמך 10 הנקודות וביקש לקבל עותק אחד למשרדו. המנהל הרב מנחם מנדל הכהן נענה ברצון לבקשה והבוקר נפגשו השניים שוב כשעל הפרק הקמת בית כנסת במתחם החיידר.

מחזיק תיק החינוך בעיר הרב יעקב ויינגרטן, מנהל מחלקת החינוך הרב ישראל תיק והרב יהודה דייטש המשמש כעוזרו האישי של ראש העיר ליוו את עבודות השיפוץ בחיידר, ובהוראת ראש העיר הם אלה שיובילו גם את פרוייקט בית הכנסת. חזקה עליהם שבקרוב נתבשר על חנוכתו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.