מערכת COL | יום ב' אלול ה׳תשס״ח 02.09.2008

שליח חב"ד בתאילנד מרגיע: אין סיבה לפאניקה

ראש ממשלת תאילנד, סאמאק סאנדאראווי, הכריז לפנות בוקר על מצב חירום בבירה בנגקוק, אבל הרב הראשי של חב"ד בתאילנד, הרב יוסף חיים קנטור, מרגיע את הישראלים ששוהים באזור בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט. "זה קורה כל כמה שנים פה, ולפי מה שהמקומיים אומרים אין סיבה לפאניקה", אמר הבוקר לידיעה בהרחבה
שליח חב
הרב קנטור על רקע המהומות בתאילנד
ראש ממשלת תאילנד, סאמאק סאנדאראווי, הכריז לפנות בוקר על מצב חירום בבירה בנגקוק, אבל הרב הראשי של חב"ד בתאילנד, הרב יוסף חיים קנטור, מרגיע את הישראלים ששוהים באזור בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט. "זה קורה כל כמה שנים פה, ולפי מה שהמקומיים אומרים אין סיבה לפאניקה", אמר הבוקר.

הרב קנטור מספר כי הישראלים בתאילנד לא מפגינים חשש. "אנחנו דואגים להתעדכן בחדשות, אבל חוץ מזה אין משהו מיוחד", אמר. "אם אתה לא שם את האף בדיוק שם, אין סיבה שתיקלע לאירועים. אם מטיילים שואלים, אנו מייעצים להם שלא להתקרב לבנייני הממשלה שהם אמנם קרובים לבית חב"ד אבל לא מספיק כדי שזה ישפיע על ההתנהלות".

באתר משרד החוץ נכתבה אזהרה כללית לנוסעים לתאילנד: "בעקבות מצב החירום שהוכרז בתאילנד, מומלץ למבקרים להימנע מלהגיע לאזור הפרלמנט ומשרדי הממשלה בבירה בנגקוק ולהתרחק מהתגודדויות והפגנות. עלולים להיות שיבושים בתנועת המטוסים והרכבות ועל כן מומלץ להתעדכן טרם הנסיעה. כמו כן, יש לנקוט בצעדי בטחון ולהישמע להנחיות רשויות הביטחון ולעקוב אחר ההתפתחויות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.