מערכת COL | יום א' אלול ה׳תשס״ח 01.09.2008

ראש העיר פתח את שנת הלימודים בחב"ד ביתר עילית

מאות תלמידי "תפארת מנחם" בביתר עילית גדשו את מבואות בית הספר ליום הראשון של תחילת הלימודים כשחיוך גדול על פני הילדים וההורים ■ ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין הגיעה עם פמלייתו לפתיחת היום הראשון ובכדי לסייר בעבודות הבנייה של פינות עבודה לצוות החינוכי שתלמוד תורה "תפארת מנחם" זכה לקבל כתוצאה משילובו בפרוייקט "אופק חדש"  לסיפור המלא
ראש העיר פתח את שנת הלימודים בחב
מאות תלמידי "תפארת מנחם" בביתר עילית גדשו את מבואות בית הספר ליום הראשון של תחילת הלימודים כשחיוך גדול על פני הילדים וההורים. 

עשרות הורים הופתעו מהחידושים שהצוות המיומן בראשותו של המנהל הרב יוסף הערש סירוצקי שעמלו בשבועות האחרונים סביב השעון ממש על מנת ששנת הלימודים תיפתח כסידרה.

אלא שכדרכם של חסידים לקבל החלטות טובות ולהוסיף תמיד על הקודש, פתחו גן חדש בשכונה B עם כל השיכלולים והאיבזור המתקדם בכדי שהילדים יקבלו את הכי טוב שאפשר מבחינה גשמית וצוות מסור וחסידי שיקבלו את הצד החסידי.

ראש העיר ר' מאיר רובינשטיין הגיעה עם פמלייתו שכללה את הרב יעקב ווינגרטיין מחזיק תיק החינוך ומנהל מחלקת חינוך הרב ישראל תיק וראש לישכתו הרב יהודה דייטש לפתיחת היום הראשון כדי לסייר בעבודות הבנייה של פינות עבודה לצוות החינוכי שתלמוד תורה "תפארת מנחם" זכה לקבל כתוצאה משילבו בפרוייקט "אופק חדש".

תלמוד תורה "תפארת מנחם" הוא מהחלוצים של הפרוייקט היחודי "אופק חדש" אשר העלתה באופן ניכר את כרנו של המחנך ונותנת לו זמן איכות ללמידה פרטנית עם תלמידיו עם תלמידיו וכלים ותנאים לשפר ולשכלל את עבודתו.

ראש העיר התפעל מהצוות המסור ומהאווירה החמה וביקר בכיתות יחד עם מנהל התלמוד תורה הרב יוסף הערש סירוצקי, בליווי פמלייתו הרב אבירם מגור ומפקח התלמוד תורה המחנך הנודע הרב זאב קפלן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.