מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשס״ח 28.08.2008

אנ"ש בביתר עילית נקראים להוציא את האינטרנט מהבית

רבה של קהילת חב"ד בביתר עילית, הרב אשר לעמיל הכהן, חתם, לצד רבני העיר, ורבני קהילות בעיר ביתר עילית, על החלטה תקדימית הקובעת כי הורים המחוברים בביתם לרשת האינטרנט איבדו את זכותם לחנך את ילדיהם במוסדות החינוך בעיר ■ אם עד כה תקנות אלו היו בעיקר בתוך קהילות מוגדרות, עתה הפך הדבר לנחלת העיר כולה ללא יוצא מן הכלל לסיפור המלא מה דעתכם? בואו להגיב באמצעות מערכת התגובות >>> 
אנ

רבה של קהילת חב"ד בביתר עילית, הרב אשר לעמיל הכהן, חתם, לצד רבני העיר, ורבני קהילות בעיר ביתר עילית, על החלטה תקדימית הקובעת כי הורים המחוברים בביתם לרשת האינטרנט איבדו את זכותם לחנך את ילדיהם במוסדות החינוך בעיר.

ההחלטה קובעת כי הורים המחוברים בביתם לרשת האינטרנט איבדו את זכותם לחנך את ילדיהם במוסדות החינוך בעיר, על כל המשתמע מכך, וכי חובה על מנהלי המוסדות להתנות את המשך לימודי התלמידים בהוצאת האינטרנט מבתי התלמידים.
אם עד כה תקנות אלו היו בעיקר בתוך קהילות מוגדרות, עתה הפך הדבר לנחלת העיר כולה ללא יוצא מן הכלל.

הרב צבי ברוורמן, חבר הבד"ץ בעיר, הסביר בראיון לעיתון 'בקהילה' כי "הנזקים שהאינטרנט גורם, או שהוא עלול לגרום, אינם ניתנים לאומדן. לצערנו, השיטפון שהאינטרנט מציף יש בכוחו להטביע את כל הקדוש לנו. אם לא נתעשת בזמן, נעמוד בפני שוקת שבורה, ואני מתבטא בלשון מאופקת. למרות שרבים וטובים ברוך ה' לא מודעים למציאות הקשה, אני חייב לומר כי יש אברכים המסתובבים בבית המדרש, עם כל הלבוש ההולם, אבל הם שרויים במקום אחר לגמרי. חובה לטפל בבעיה הזו כי היא יכולה להמיט חס ושלום אסון על כלל ישראל, ואיני מגזים בכך כלל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.