מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשס״ח 27.08.2008

חב"ד גני תקווה במירוץ נגד הזמן

בימים האחרונים בישר ראש המועצה בגני תקווה מר אבישי לוין לשליח הרב גרשון שנור מנהל בית חב"ד על נכונות המועצה להעמיד לרשות בית חב"ד שטח במרכז הישוב אך זאת בתנאי שיוקם במקום בית כנסת לפני ראש השנה שאם לא כן עלולות להיוצר בעיות מקומיות שלא יאפשרו את הקצאת המקום ■ הרב שנור נרתם למשימה, החל במסע חירום של גיוס תרומות על מנת לעמוד ביעד, ומבקש מגולשי COL להשתתף ולתרום למטרה חשובה זו ■ COL נרתם לסייע ויפרסם מידי שבוע את נתוני גיוס התרומות עד להשלמת הפרוייקט לסיפור המלא
חב
הרב גרשון שנור והרב שניאור וילהלם שליח בגני תקווה במפעל ליד המבנה המדובר
בימים האחרונים בישר ראש המועצה בגני תקווה מר אבישי לוין לשליח הרב גרשון שנור מנהל בית חב"ד על נכונות המועצה להעמיד לרשות בית חב"ד שטח במרכז הישוב אך זאת בתנאי שיוקם במקום בית כנסת לפני ראש השנה שאם לא כן עלולות להיוצר בעיות מקומיות שלא יאפשרו את הקצאת המקום.

הרב גרשון שנור לא מבזבז זמן ועוסק במסע חירום של גיוס תרומות על מנת לעמוד ביעד. המבנה שבתמונות מגיע מוכן עם חיפוי אבן תאורה ועוד הוא המבנה העומד על הפרק עלותו כ- 225.000 ש"ח.

ראוי לציין כי מזה כ-5 שנים ממתקיימות תפילות בית חב"ד בהשתתפות עשרות מתפללים באחד ממבני גני הילדים של חב"ד והמקום צר מלהכיל את הבאים.

הרב שנור קורא ומבקש להשתתף ולתרום למטרה חשובה זו. ניתן גם להקדיש את שם בית הכנסת ע"ש ולזכות בני משפחה לפרטים ולתרומות נא לפנות לרב גרשון שנור בטל: 0545242358

תרומות ניתן להעביר לבנק מזרחי סניף קרית אונו 467 ח-ן מס 100546 ע"ש בית חב"ד גני תקווה. ניתן להעביר תרומות גם בכרטיס אשראי. 

COL נרתם לסייע ויפרסם מידי שבוע את נתוני גיוס התרומות עד להשלמת הפרוייקט
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.