מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשס״ח 27.08.2008

'מעריב' מדווח: הסיבה למהומה - סרט מפוקפק בכפר חב"ד

העיתון 'מעריב' מדווח הבוקר על הדרמה שנערכה אמש בכפר-חב"ד, בעת שהחוזר בשאלה מנחם פיליפ הגיע לצלם סרט מפוקפק בכפר-חב"ד ולאחר שהתברר אופי הסרט הורו לו להסתלק מהמקום ■ "הגיע לבית הכנסת צוות צילום עם עשרות שחקנים, שרצו לצלם דברים שאינם הולמים ליד ארון הקודש ולחלל את המקום‭,"‬ סיפר אחד התושבים ■ דובר חב"ד, מנחם ברוד, אמר: "אנחנו חשים פגועים ומרומים. לא ייתכן שינצלו את הרצון הטוב שלנו בצורה שפלה ויפגעו בדברים המקודשים לנו" לסיפור המלא‬● דרמה: הגיעו לכפר-חב"ד לצלם סרט מפוקפק - וסולקו
'מעריב' מדווח: הסיבה למהומה - סרט מפוקפק בכפר חב
זירת הדרמה בצילומי הסרט בבית הכנסת 'המרכזי בכפר-חב"ד ● מימין: הידיעה מהעיתון 'מעריב' ● צילום: י. בלינקו, COL
'מעריב'

כשחושבים על כפר חב"ד עולות בעיני רוחנו תמונות של אנשים יראי שמים, ואולי גם של הרבי מלובאביץ‭.'‬ למפיק סרטים היו רעיונות אחרים, והמהומה לא איחרה לבוא. 

מני פיליפ, מפיק סרטים, הגיע אתמול בבוקר לכפר חב"ד במטרה לצלם כמה סצינות שאינם הולמות, בלשון המעטה, בבית כנסת ביישוב. רגעים ספורים לפני תחילת הצילומים הגיעו למקום תושבי הכפר, כולם חרדים, ולאחר שהבינו את כוונתו של המפיק חוללו במקום מהומת אלוהים - תרתי משמע. 

מבירור שערכו אנשי חב"ד התברר כי פיליפ ביקש אישור מגבאי בית הכנסת לקיים את הצילומים, אך לא אמר לו כי מדובר בסצנות שכאלו. 

"הגיע לבית הכנסת צוות צילום עם עשרות שחקנים, שרצו לצלם דברים שאינם הולמים ליד ארון הקודש ולחלל את המקום‭,"‬ סיפר אחד התושבים. "זה שיא החוצפה לפגוע ברגשות שלנו בתוך היישוב שלנו. למזלנו, אחד השכנים עבר במקרה במקום, ומתוך סקרנות נכנס לבית הכנסת לברר על מה הצילומים. ברגע שראה את התסריט חשכו עיניו, והוא קרא מיד לכל החברים, שנעזור לו לגרש את הצלמים והשחקנים מהכפר‭,"‬ הוסיף. 

דובר חב"ד, מנחם ברוד, אמר: "אנחנו חשים פגועים ומרומים. אמנם אנחנו אנשים מאוד נחמדים, וכשמבקשים מאיתנו עזרה אנחנו נענים ברצון, אך לא ייתכן שינצלו את הרצון הטוב שלנו בצורה שפלה ויפגעו בדברים המקודשים לנו‭."‬

 מפיק הסרט מני פיליפ אמר בתגובה: קיבלתי אישור לצלם, ולאחר שתושבי המקום גילו התנגדות הוריתי לצוות לעזוב. בשום אופן לא התכוונו לצלם במקום סצנות שכאלו, ובסך הכל רצינו לצלם תלמידים שלומדים בישיבה‭."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.