מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשס״ח 27.08.2008

המפגש השנתי של ידידי חב"ד הונגריה בישראל

למעלה ממאה ישראלים, סטודנטים ואנשי-עסקים התאספו למפגש השנתי של ידידי חב"ד הונגריה בישראל ■ במהלך הארוחה החגיגית שמע הקהל את סיפור החיים המרתק בהתקרבותו לחב"ד של האמן ר' יוני פיין ■ שיאו של הערב היה כאשר הסטודנטים שהשלימו את לימודיהם באוניברסיטאות בבודפשט ובדברצן וכיום משמשים כרופאים בבתי-רפואה רבים בארץ העלו חוויות מבית-חב"ד לסיפור המלא
המפגש השנתי של ידידי חב
(צילום: ברלה שיינר)

למעלה ממאה ישראלים, סטודנטים ואנשי-עסקים התאספו למפגש השנתי של ידידי חב"ד הונגריה בישראל, שנערך ב'בית-החייל' בתל-אביב.  את האורחים קיבלו בשמחה ובחום השליח ורב קהילת הישראלים בהונגריה הרב שמואל רסקין ורעייתו ותלמידי השלוחים בדברצן התמימים שמואל פייגין וישראל חסין והחתן ר' מענדי אשכנזי ורעייתו.

האירוע נפתח בדברי ברכה מאת הרב שמואל רסקין ולאחר-מכן צפו האורחים בסרט מרגש על פעילות בית-חב"ד 'קרן אור'. בתום הצפייה ופצחו האורחים בריקודים סוערים ומרגשים לצלילי התזמורת של האורגניסט התמים מוישי רסקין והגיטריסט הת' ישראל חסין.

במהלך הארוחה החגיגית שמע הקהל את סיפור החיים המרתק בהתקרבותו לחב"ד של האמן ר' יוני פיין.

שיאו של הערב היה כאשר הסטודנטים שהשלימו את לימודיהם באוניברסיטאות בבודפשט ובדברצן וכיום משמשים כרופאים בבתי-רפואה רבים בארץ העלו חוויות מהשנים הרבות שהעבירו בבודפשט, במהלכם נהנו מהפעילות הברוכה של חב"ד במקום ועל ידי כך רבים מהם התקרבו ליהדות.

הם הודו לשליח הראשי הרב ברוך אוברלנדר רב קהילת חב"ד בהונגריה. ולשליח הרב שמואל רסקין. במהלך הערב, סיפרו הסטודנטים כיצד הם ממשיכים לשמור על המסורת גם בארץ. אחד המשתתפים התבטא ואמר: "מה שכבש אותי יותר מכל בבית-חב"ד, זה שהחלטתם לקרוא לכך בית. הבנתי שיש לי בית אמיתי, דואג וחם".

האירוע הסתיים בברכת שבע ברכות של החתן ר' מענדי אשכנזי שהיה שליח בבודפשט בשנה האחרונה, הסטודנטים כובדו בברכות ויצאו בריקודי שמחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.