מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשס״ח 26.08.2008

מועמד חרדי נוסף לראשות עיריית ירושלים: הרב חיים מילר

מועמד חרדי נוסף לראשות עיריית ירושלים: הרב חיים מילר, שכיהן בעבר כסגן וממלא מקום ראש העיר ירושלים כתב מכתב להנהלת "יהדות התורה" ובו הודיע על כוונתו. לדבריו, במידה ונפתח דיון מחדש בעניין הסכם הרוטציה הפנים חרדי על פיו מאיר פרוש אמור להיות מועמד החרדים לראשות העירייה בבחירות הקרובות, הוא, חיים מילר, רואה עצמו כמועמד מתאים לתפקיד ראש העיר ומתכוון להתמודד על התפקיד לסיפור המלא ח"כ פרוש ל-COL: "ארוץ עד הסוף בעזרת חב"ד" ● ראיון
מועמד חרדי נוסף לראשות עיריית ירושלים: הרב חיים מילר
הרב חיים מילר השבוע במשרדו

מועמד חרדי נוסף לראשות עיריית ירושלים: הרב חיים מילר, שכיהן בעבר כסגן וממלא מקום ראש העיר ירושלים כתב מכתב להנהלת "יהדות התורה" ובו הודיע על כוונתו, כך מדווח העיתון 'מעריב'.

לדבריו, במידה ונפתח דיון מחדש בעניין הסכם הרוטציה הפנים חרדי על פיו מאיר פרוש אמור להיות מועמד החרדים לראשות העירייה בבחירות הקרובות, הוא, חיים מילר, רואה עצמו כמועמד מתאים לתפקיד ראש העיר ומתכוון להתמודד על התפקיד.

במכתבו מציין מילר כי מזכירות "התנועה למען ירושלים ותושביה" שהוא עומד בראשה דנה בנושא בימים האחרונים, וכי משתתפי הישיבה קבעו כי "חיים מילר הוא מועמד מתאים שיכול להביס כל מועמד אחר ובפרט את ניר ברקת".

עוד מודגש במכתב כי במידה וההסכם ימומש התנועה תסתפק בהרצת רשימה למועצת העירייה ולא תחבל בהסכם, אך במידה ופותחים את הנושא לדיון מילר ירוץ לראשות העיר.

מילר, כיהן חמש שנים כסגנו של ראש העיר המיתולוגי טדי קולק ועשר שנים נוספות כסגנו וממלא מקומו של ראש העיר אהוד אולמרט והחזיק בתיקים חשובים במועצת העירייה.

הוא התמודד בבחירות האחרונות בירושלים בשנת 2003, אך לא עבר את אחוז החסימה למרות שהצליח לזכות בכ3000 קולות. לאחר מאבק קשה שניהלו נגדו קבוצות חרדיות שהתנגדו לריצתו העצמאית.

מילר אישר את פרטי הדברים והוסיף כי "סיסמת התנועה שבראשה אני עומד היא 'להרגיש בשכונה כמו בבית' ולכן אנחנו מטפלים בכל פנייה של דתיים וחילונים כאחד. גם בתפקיד ראש העיר אטפל באזרח הקטן ואטפל בתושבי השכונות". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.