מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשס״ח 25.08.2008

גאורגיה: פצועי מלחמה הוטסו ארצה, השליח קיבלם

אמש, לקראת חצות, הגיעו בטיסה ישירה מטביליסי בירת גאורגיה, שני פצועים מהמלחמה, כמחוות ידידות בין ישראל וגאורגיה, חייל גאורגי שנפצע בקרב בדרום אוסטיה, ואזרח אשר נפצע גם הוא במלחמה ■ השליח ורבה הראשי של גאורגיה הרב אברהם מיכאלשווילי קיבל את הפצועים בבית הרפואה רמב"ם בחיפה עם הגיעם לחדר מיון ■ הרב שוחח עימם בשפתם, בירך אותם ואיחל להם החלמה מהירה, ואיפשר להם להתקשר וליצור קשר ראשוני מאז הגעתם לישראל, עם בני משפחתם לסיפור המלא
גאורגיה: פצועי מלחמה הוטסו ארצה, השליח קיבלם
אמש, לקראת חצות, הגיעו בטיסה ישירה מטביליסי בירת גאורגיה, שני פצועים מהמלחמה, כמחוות ידידות בין ישראל וגאורגיה, חייל גאורגי שנפצע בקרב בדרום אוסטיה, ואזרח אשר נפצע גם הוא במלחמה.

במבצע מיוחד של בית הרפואה 'רמב"ם' בחיפה שלקח על עצמו את הטיפול הרפואי המורכב עקב פציעתם באזורים רגישים על כל הוצאותיו, יחד ובשיתוף פעולה עם לשכת עסקים ישראל-גאורגיה, ושגרירות ישראל בגאורגיה, ובתאום מלא עם שר הבריאות הגאורגי.

למרות שלגאורגיה מגיע סיוע של עשרות ומאות מיליונים ע"י ארה"ב ומדינות אירופה וגם מגיעים מטוסי הצלה ומטוסים עם עזרה הומניטרית כמעט בכל שעה מבצע ההצלה הישראלי זכה לפרסום נרחב וטלפוני תודה רבים מצד אנשי ציבור לגבי העזרה הישראלית.

השליח ורבה הראשי של גאורגיה הרב אברהם מיכאלשווילי קיבל את הפצועים בביה"ר רמב"ם בחיפה עם הגיעם לחדר מיון, יחד עם רופא בכיר בביה"ר ד"ר לרנר, ודובר ביה"ר רמב"ם מר דוד רטנר.

הרב שוחח עימם בשפתם, בירך אותם ואיחל להם החלמה מהירה, ואיפשר להם להתקשר וליצור קשר ראשוני מאז הגעתם לישראל, עם בני משפחתם.

הפצועים, החייל הקרבי גורמי מעיר טביליסי דיבר בטלפון בהתרגשות עם ארוסתו שבטביליסי שלפי המתוכנן עומדים להתחתן בעוד חודשיים ימים, במיוחד היה מרגש לשמוע את השיחה של עירקלי מעיר רוסטבי שדיבר עם בנו בן ה-4.

הרב מציין את היחס הנפלא של כל צוות בית הרפואה רמב"ם, הדובר, הרופא הבכיר וכל צוות חדר המיון, אשר קיבלו וטיפלו בשני הפצועים במסירות ובלבביות רבה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.