מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשס״ח 25.08.2008

מבצע סיוע חירום למוסדות חב"ד באשדוד

עשרים ושבע שנות פעילות, ואלפי תלמידים שזכו לחינוך על טהרת הקודש בעיר אשדוד ♦ סיפורו של מוסד שזכה ליחס מיוחד במינו מהרבי ♦ כעת יצאו המוסדות בראשותו של השליח הראשי הרב שניאור גודמן בקריאה לקחת חלק ולסייע במבצע חירום לפתיחת שנת הלמודים ♦ כל האפשרויות לתרומה בכתבה מלאה
מבצע סיוע חירום למוסדות חב

מוסדות חב"ד אשדוד יצאו השבוע בקריאה לאנ"ש לסייע ולתרום במסגרת מבצע סיוע החירום למוסדות חב"ד בעיר.
לעשייה הנרחבת של חב"ד אשדוד מלאו זה עתה עשרים ושבע שנות פעילות כוללת המקיפה את כל שכבות האוכלוסייה במגוון רחב של פעילויות שונות אם זה תפעול שלשה בתי כנסת, רשת שיעורי תורה, מפעלי רווחה, פעילות בחגים ועוד. לגולשי .... אין זה חדש כלל פעמים רבות דיווחנו על הפעילות הנרחבת.
אולם, גולת הכותרת של הפעילות היא ללא ספק, הוא קומפלקס החינוך הגדול השוכן בעיר, במרכזו תמצאו את בית-הספר, תלמוד תורה וגני ילדים מצליחים. בית הספר נכנס כעת לשנתו העשרים ושלש. אלפי ילדים ומהם ילדי עולים חדשים רבים, זכו לקבל בין כתליו, חינוך מסורתי ברוח חב"ד. לבית הספר - המצטיין בגישה ויחס אישי לכל תלמיד - שם טוב בעיר, כך שעל בוגרי בית הספר ניכר בהמשך חייהם פירות החינוך הטוב שקיבלו.  מוסדות חב"ד בעיר מנהלים מערך הסעות מכל רחבי העיר לעבר בית הספר והגנים, מממנים תגבור שעות נוספות ועוד.
במהלך 27 שנות הפעילות גילגלו מוסדות חב"ד באשדוד מחזור של כמה עשרות מיליוני דולר. הקשיים והקיצוצים האחרונים כמו עליית מחירי הנסיעות ועלויות שעות נוספות לצוות ההוראה, גרמו למוסדות בעת האחרונה להיכנס למעגל של קשיים ולגרעון מצטבר של קרוב כ-630,000 ₪ שהם לערך 180,000$ - דבר שמקשה על פתיחת שנת הלימודים הקרובה. למרות כל זאת, באשדוד לא שוקטים על השמרים אף לרגע, ובתוכנית לזמן הקרוב לפעול להרחבת מספר השלוחים בעיר, הקמת מבני קבע לבתי הכנסת, פתיחת גני ילדים חדשים, הגדלת מספר התלמידים בתלמוד תורה ובבית הספר, ועוד היד נטויה בעז"ה..אין ספור פעמים, זכו המוסדות לניסים ונפלאות, הודות לברכותיו הקדושות של הרבי. בימי האור אף זכו בגלוי ליחס אישי ומיוחד. כדוגמא ניתן לציין קבלת תשובה מפליאה בתוכנה בזמן שעל המוסדות ריחפה סכנת סגירה; היה זה בליל תשעה באב (נדחה) תנש"א – זמן בלתי שגרתי למענות - לאחר תפילת מעריב וקריאת איכה!..
הרב שניאור גודמן השליח הראשי לעיר אשדוד ויו"ר המוסדות יוצא בקריאה נרגשת לאנ"ש חסידי חב"ד, ולכל מי שענייניו הקדושים של רבינו נוגעים לו, להירתם לעזרה בשעה קשה זו ולסייע להתגבר על הקשיים על מנת שנוכל לפתוח את שנת הלימודים הבעל"ט, באמצעות תרומה חד-פעמית של 180$ על מנת לסייע בהצלת מוסד שכה יקר לרבי.

 

 אפשרויות התרומה באמצעות הטלפון: 
מוסדות חב"ד אשדוד בטלפון: 08-8662763
או התקשרו ישירות למנהל המוסדות הרב שניאור גודמן בטלפון: 052-3692067

 

בהפקדה לחשבון הבנק:
בנק פועלי אגודת ישראל, סניף 186, חשבון מס' 409732877

 

או בתרומה בכרטיס אשראי

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.