מערכת COL | יום כ"ג אב ה׳תשס״ח 24.08.2008

חתונת דור-דבורסקי - גלריה (מילולית) ● מאמר דעה

ביום חמישי, נערכה באולמי 'קווין סיטי' באזור חתונת משפחות דור–דבורסקי. במקביל, נערכה חתונה גדולה בכפר-חב"ד עליה דווח בהרחבה ב-COL ■ זלמן ישראלי, מגיש גלריה (מילולית) ראשונה (ואחרונה) מהאירוע שלא צולם לאינטרנט, והשאלה המתבקשת: האם צריך לפרסם כל חתונה באנ"ש או לא ■ ואם תמהתם מדוע הגלריה כתובה ולא מצולמת? כנסו ל'כתבה מלאה'  לסיפור המלאבואו להשתתף בדיון פתוח בנושא באמצעות 'מערכת התגובות'>>>
חתונת דור-דבורסקי - גלריה (מילולית) ● מאמר  דעה
גלרייה מילולית מהחתונה שלא צולמה לאינטרנט (אילוסטרציה)
תמונה מס' 1.
כמה עשרות אנשים ממלאים את הלובי של הקווין סיטי. על שולחן הבופה הראשון מגשים עמוסים בדגים מעוטרים במצעי ירקות טריים, עלי חסה, עגבניות שרי ופלחי גזר ומלפפון. על השולחן השני מגשים מציעים מיני בשרים מעושנים, נקניקים ותבנית גדולה של אגרול סיני.

בין שולחנות הבופה מסתובבים להנאתם כמה עשרות אורחים, צלחת קטנה בידיהם, חיוך גדול על פניהם. חלקם מתחבקים ומתנשקים. נהרה גדולה שפוכה על הפנים, נראה שהרבה אנשים חיכו הרבה שנים ליום הזה.

תמונה מס' 2. (קלוז אפ)
הנגיד החסידי ר' ראובן שאער נשען על מעקה המדרגות, חבוש בכיפת יחי גדולה משוחח בעירנות עם הרב צמח מזרחי ממילאנו איטליה שהופיע בחליפה כחולה ועניבת פסים כחולה אדומה. ברקע ווילונות לבנים גדולים המכסים חלונות ענק וגרם מדרגות רחב המוליך לקומה העליונה.

תמונה מס' 3.
על הבמה הגיטריסט ירון עוז ולהקת התגלות פוצחת במחרוזת ניגונים מקפיצה. החתן יושב על כסא במרכז המעגל, וסביבו רוקדים כמה עשרות אורחים בהתלהבות רבה שמחים בכל נשמתם. הרבה אנשים שליוו את החתן והכלה בתחנות שונות בחייהם, שמחים היום בשמחה פנימית שזכו להובילם לחופה. התמונה נראית מרחוק כך שלא ניתן בבירור לראות את הרוקדים.

תמונה מס' 4 (קלוז אפ)
הרב שמעון ירדני מנהל בית חב"ד אזור מפגין כישורי ריקוד, הוא חבוש במגבעת וחליפה, החולצה כבר בחוץ מהריקודים. אגלי זיעה מטפטפים ממצחו, עיניו עצומות והוא עם רגל אחת באוויר ואחת על הרצפה.

תמונה מס' 5. (קלוז אפ ענק)
ילדה בלונדית חמודה כבת ארבע עם שתי קוקיות ארוכות בשמלה ארוכה ופרחונית, נוגסת בפרוסת אבטיח.

תמונה מס' 6. (קלוז-אפ)
משפחת קלי, האב הרב בועז עם דיגלון על החליפה וחולצה בחוץ, והילדים הרבנים בני וישי בריקוד דביקות עם החתן. הרקע כולו מטושטש ולא ניתן לזהות פנים, כנראה צילום אומנותי.

תמונה מס' 7.
הרב צמח מזרחי ממילאנו עם חליפה ללא כובע, רוקד עם החתן בהתלהבות רבה. מסביב עשרות הרוקדים במעגל גדול. ברקע נראים ירון עוז ולהקתו. מצד שמאל נראה מלצר בחולצה שחורה אוחז בידיו מגש גדול, הוא כנראה מפנה את המנות עם הבשר.

תמונה מס' 8.
החתן הת' עמוס דור מוזג לחיים לאחד מהמוזמנים. (לא ברור מי הוא המקבל את הלחיים משום שלתמונה זו אין כתובית)

תמונה מס' 9
מעגל ריקודים סביב החתן, בקדמת התמונה נראה הרב שניאור חביב מנהל בית חב"ד רמת אביב ג' לבוש בסירטוק מחזיק בידיו את ביתו הקטנה כבת ארבע. מאחוריו נראה הרב ראובן שאער שמניח את ידו על כתפו של הרב חביב ומאחור על כתפו של הרב שאער נשען הרב בועז קלי. במרכז המעגל נראים בניו של הרב שמעון ירדני בריקוד צעירים סוחף.

תמונה מס' 10.
שבע ברכות, קהל רב יושב על כסאות מרופדות בבד לבן סביב שולחן הנשיאות. מאן דהו מעביר את כוס היין מהמברך השישי לשביעי מעל לראשים, חדי עיין יבחינו אפילו הכמה טיפות שנזלו מהצלוחית ולכלכו את חולצתו של אחד האורחים. בצד נראים הרב רן מנשה מהשלוחים במרכז 'ממעל ממש' בתל אביב, הרב בני קלי שליח הרבי לשכונת נוה גן ברמת גן והרב שניאור חביב מרמת אביב ג' עסוקים בשיחה עירנית. כמה מטרים מאחור יושבת הכלה רינתי מלווה בחברותיה. חיוך רחב נסוך על פניה נראה כי היא מודה לקב"ה בכל ליבה שזכתה להגיע ליום הנפלא והמאושר בחייה.

בשם מערכת COL אני מתנצל שהגלריה כל כך קצרה ולא ממצה. ואם תמהתם היכן התמונה מעמדת השידור החי, ומדוע הגלריה כתובה ולא מצולמת?

אולי פשוט הצלמים של אתרי האינטרנט בחופשה באוגוסט?
אולי הם נתקעו בפקק בדרך לאזור?
אולי נגמרו להם הסוללות בפלאש?
אולי בכלל נמחק להם כל התמונות מהזיכרון?
אולי הם אכלו בצהריים כבד קצוץ וכאבה להם הבטן?
אולי הם בכלל לא ידעו שיש חתונה?

אולי פשוט כל הצלמים היו ב ה-ח-ת-ו-נ-ה בכפר חב"ד, חמושים בלפטופים, עדשות ספורט ועין הדג, מתחרים מי יעלה ראשון את הגלריה עוד לפני שהיא צולמה...

האם ענבי הגפן בענבי הגפן דבר נאה שיתקבל 3 גלריות ושידור חי, וכל שאר הפירות שיתחתנו להם בשקט מחוסר עניין לציבור???...
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.