מערכת COL | יום כ"א אב ה׳תשס״ח 22.08.2008

מעיינים במשנת אביו של הרבי ב'נשמתא דאורייתא'

הערב התקיים בבית 'נשמתא דאורייתא' ערב לימוד מיוחד במשנתו של בעל ההילולא רבי לוי יצחק, אביו של הרבי, ולאחריו התוועדות. בסוף הערב חולקה למשתתפים תשורה מיוחדת- תדפיס מהספר "פניני לוי יצחק" על התורה ■ לאחריו הוזמן הרב יחזקאל סופר להעביר שיעור מיוחד במשנת רבי לוי יצחק בשייכות לפרשת השבוע. הרב סופר ריתק את הקהל המגוון ובסוף השיעור הסבו כולם להתוועדות  לסיפור המלא
מעיינים במשנת אביו של הרבי ב'נשמתא דאורייתא'
הערב התקיים בבית 'נשמתא דאורייתא' ערב לימוד מיוחד במשנתו של בעל ההילולא רבי לוי יצחק, אביו של הרבי, ולאחריו התוועדות. בסוף הערב חולקה למשתתפים תשורה מיוחדת- תדפיס מהספר "פניני לוי יצחק" על התורה.

את הערב פתח הרב יהודה כהן בסיפור חייו של רבי לוי יצחק בעל ההילולא. הוא הראה את המוצג המיוחד , מתוך סדרת המוצגים בבית 'נשמתא דאורייתא', בו מסופר על כתיבת חידושי התורה מסביב לספר הזוהר בדיו שהכינה לו הרבנית חנה ועל הכיתוב המיוחד שחרטה הרבנית על ספר התהילים של רלוי"צ.

לאחריו הוזמן הרב יחזקאל סופר להעביר שיעור מיוחד במשנת רבי לוי יצחק בשייכות לפרשת השבוע. הרב סופר ריתק את הקהל המגוון ובסוף השיעור הסבו כולם להתוועדות.

חוברת מיוחדת בעלת 200 עמודים בהם 'ווארט' קצר לכל פרשה בתורה מתורת הרלוי"צ (יצא לאור ע"י הרב דובוב), חולק לנאספים שלרובם היה ערב זה היכרות ראשונה עם דמותו ומשנתו המופלאה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.