מערכת COL | יום י"ט אב ה׳תשס״ח 20.08.2008

בצל ההתראות לחטיפה: קריאה לקבל הנחיות בחו"ל

בשעה שמאות אלפי הישראלים מטיילים בחו"ל, מתריע המטה ללוחמה בטרור מפני חטיפות. באזהרת מסע נדירה שפרסם בצהריים (רביעי) המטה מצוין, כי יש חשש כבד שאנשי חיזבאללה יחטפו ישראלים ברחבי העולם ■ בעקבות ההתרעות קורא אירגון צעירי אגודת חב"ד לתיירים ישראלים להגיע לבתי חב"ד בחו"ל, ולקבל הנחיות בטיחות וביטחון מומלצות בכל מדינה. כמו כן מומלץ להירשם בבתי חב"ד ולדווח על מסלול הטיול המתוכנן  לסיפור המלא
בצל ההתראות לחטיפה: קריאה לקבל הנחיות בחו
פעילות חב"דית עם צעירים ישראליים באיי-נאפה
בשעה שמאות אלפי הישראלים מטיילים בחו"ל, מתריע המטה ללוחמה בטרור מפני חטיפות. באזהרת מסע נדירה שפרסם בצהריים (רביעי) המטה מצוין, כי יש חשש כבד שאנשי חיזבאללה יחטפו ישראלים ברחבי העולם. מהמטה ללוחמה בטרור נמסר, כי על ישראלים להיזהר מפני כוונות חטיפה של חיזבאללה, ככל הנראה כנקמה על מותו של עימאד מורנייה.

המטה מציין עוד, כי "יש להימנע משהייה במקומות נידחים בעיקר בשעות החשיכה. יש להתלוות במלווים אמינים, הן בפגישות עסקיות, הן בבילוי וכל מטרה אחרת. יש להימנע משהות ממושכת במקום אחד, להחליף מקומות אכסנה, בתי מלון, מסלולי נסיעה, מסעדות ואתרי בילוי".

בעקבות ההתרעות ארגון צעירי אגודת חב"ד קורא לתיירים ישראלים להגיע לבתי חב"ד בכל מדינה, ולקבל דגשים להגברת הזהירות. כמו כן מומלץ להירשם בבתי חב"ד ולדווח על מסלול הטיול המתוכנן. לחב"ד 4,000 נציגויות ברחבי העולם, ובאתר האינטרנט של צעירי חב"ד, chabad.org.il, ניתן למצוא את פרטי ההתקשרות וכתובתם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.