מערכת COL | יום י"ז אב ה׳תשס״ח 18.08.2008

מבצע רישום מוגבר לקראת 'הקהל' בספר התורה

לקראת שנת הקהל המתקרבת ובאה, אשר כידוע שתי המצות האחרונות בתורה הן מצות הקהל ומצות כתיבת ספר תורה, דבר המבליט את הקשר ביניהן, החליט הועד לכתיבת ספר התורה של ילדי ישראל ע"י ועד רבני חב"ד באה"ק ת"ו, לצאת במבצע רישום מוגבר לקניית אותיות בספר התורה לסיפור המלא
מבצע רישום מוגבר לקראת 'הקהל' בספר התורה
הסופר הרב יוסף יצחק הניג כותב הספר התורה החמישי בבית הכנסת צמח צדק בעיר העתיקה בירושלים
לקראת שנת הקהל המתקרבת ובאה, אשר כידוע שתי המצות האחרונות בתורה הן מצות הקהל ומצות כתיבת ספר תורה, דבר המבליט את הקשר ביניהן, החליט הועד לכתיבת ספר התורה של ילדי ישראל ע"י ועד רבני חב"ד באה"ק ת"ו, לצאת במבצע רישום מוגבר לקניית אותיות בספר התורה.

נשארו 180,121 אותיות לסיום ספר התורה החמישי. עד עתה, מאז הסתיים ספר התורה הראשון בתשמ"א נרשמים בערך 40,000 ילדים לשנה, קרוב ל-3,500 ילדים לחודש.

אם רוצים – יכולים! יש מספיק ילדים שעדיין לא קנו אותיות בספר התורה שלהם לסיים הספר תורה מיד.. ואם רוצים – יכולים לסיים את ספר התורה החמישי עוד בשנת הקהל.

בקשר עם המבצע המיוחד, הועד מוציא לאור מגזין מיוחד לילדים בעברית ובאנגלית, ובו היסטורי' של המבצע, וכן פרק מיוחד המבאר מהו ספר תורה, איך כותבים ספר תורה, הוראות מעשיות וטופס רישום.

כמו כן בקרוב עומד לצאת לאור אלבום הכולל את שיחות הקודש בהן מדבר הרבי על מבצע ספרי תורה לילדי ישראל, וספרי התורה הכלליים למבוגרים. שיכלול גם תמונות מכל הסיומים. האלבום מיועד לאדמו"רים, רבנים, וגדולי ישראל שישתתפו במבצע, ויבקשו מחסידיהם ותלמידיהם לקנות אותיות בספר התורה המיוחד.

בנוסף לאתר המחודש באנגלית www.kidstorah.org שכבר פועל בשיתוף עם chabad.org, עובדים בימים אלו על הנוסח בעברית שיפעל עם מחלקת העברית של chabad.org.

הועד פונה לכל אנ"ש לוודא כי כל הילדים בסביבתם: בבית, בכיתה, בבית הספר, בשכונה, קנו כבר אות בספר התורה של ילדי ישראל.

ספר תורה ילדי ישראל * ת.ד. 8 * כפר חב"ד 60840 * טל: 03-9607358 * פקס: 153-3-9607358 [email protected] * www.kidstorah.org


מדברי הרבי ש"פ במדבר תשמ"א
שלא יישאר אף ילד אחד בלי אות בס"ת
"על כל אחד ואחד להשתדל לרשום ילדים לספר-תורה, ובאופן כזה שלא יישאר ילד יהודי אחד שלא תהיה לו אות בספר-התורה! וההתעסקות בזה צריכה להיות בזריזות הכי גדולה – לא כמו אלו שחושבים שלכל לראש ילך לטייל, מאחר שהטיול מוסיף בבריאות גופו [...] ואחר כך הוא צריך לקרוא את העיתון, ולאחרי כל זה – כשיישאר לו זמן פנוי, ילך לרשום ילדים לספר-התורה!
"וכל פעולה טובה בזה, אפילו כשרושמים עוד ילד אחד – הרי זה עניין גדול ביותר, ואפילו השכל דנפש הבהמית (ה"בהמה" שבו) מבין בפשטות את גודל העילוי שנפעל על ידי זה שמוסיפים עוד ילד אחד לספר-התורה, ומאחדים אותו עם כל ילדי ישראל, הן העילוי שנפעל למטה, ועל-אחת-כמה-וכמה העילוי שנפעל למעלה!
"וכאמור לעיל, שצריכים להשתדל שלא יישאר ילד יהודי אחד שלא תהיה לו אות בספר התורה – שאז הרי זה באופן ד"ברוב עם הדרת מלך" [...]
"בקשה גדולה ונפשית, בכל לשון של בקשה"
"ומאחר שכל פעולה בזה מקרבת ומביאה את ביאת משיח צדקנו, מובן עד כמה צריכה להיות ההשתדלות בכל הנ"ל – מאחר שביכולתו לפעול שהגאולה תבוא רגע אחד קודם, ועל ידי זה יצאו מהגלות כללות עם ישראל, ביחד עם כל הדורות שלפני זה, ביחד עם "שכינתא בגלותא", והמלאכים הנמצאים יחד עם השכינה, שכולם נמצאים בגלות, וע"י פעולה אחת שלו, הרי הוא פועל שכולם יצאו מהגלות רגע אחד קודם!"z.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.