מערכת COL | יום ט"ז אב ה׳תשס״ח 17.08.2008

ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש' מציגים: 'יומון בהיר'

במסגרת ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש' שע"י בית חב"ד תל-אביב יצא לאור 'יומון בהיר' בו מתפרסמים מדי יום כתבי יד נדירים, יומונים בפרסום ראשון, ועוד, והכל מתוך אווירה של חסידישקייט ■ בגליון הנוכחי מובאים לפניכם סמלי גן-ישראל הראשונים לפני ואחרי הגהתם ע"י הרבי בצירוף סיפור מהרב משה לאזאר משלוחי הרבי באיטליה על השתלשלות העניינים שהביאה בסופו של דבר לצורתו הסופית של הסמל לסיפור המלא
ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש' מציגים: 'יומון בהיר'
סמל "גן ישראל" כפי שנחשף בחוברת החדשה

אחד מן הדברים המפליאים בהנהגתו של הרבי, הוא שבד בבד עם התעסקותו בעניינים העומדים ברומו של עולם, ירד עד לפרטים הכי קטנים. מסגרות ספרי החסידות וסמלי הארגונים השונים עברו הגהה מדוקדקת עד לפרטים הכי קטנים, (ראה כתבה מקיפה בא' הגיליונות של 'אהלי ליובאוויטש').

סמל גן-ישראל צויר בידי ר' הענדל ליברמן ע"ה (אחיו של המשפיע הנודע ר' מענדל פוטרפאס ע"ה), ואף הוגה לאחר-מכן על-ידי כ"ק אדמו"ר זי"ע. וכעת במסגרת מכובדת זו, אנו מביאים בפרסום ראשון, את תמונתו של הסמל כפי שהיה נראה לפני ואחרי ההגהה. תודתנו נתונה להרה"ח ר' משה לאזאר שליט"א שליח הרבי לאיטליה, וממייסדי קעמפ גן-ישראל על עזרתו הרבה.

כשהוכנס הסמל להגהה לכ"ק אדמו"ר זי"ע, הצביע בפליאה על שתי השמשות, ושאל אם נמצא כדבר הזה בעולם? בהנהלת הקעמפ החליטו בשל קוצר הזמן להסיר את המסגרת שמסביב לסמל. וכך שני השמשות ירדו, ורק קרניהן נותרו. כעבור שנים מספר בחור צעיר צייר סמל חדש לקעמפ גן-ישראל בדיטרויט (כיום אחד מרבני חב"ד) כפי שהוא כעת והסמל של ר' הענדל הוחלף לחלוטין.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.