מערכת COL | יום י"ד אב ה׳תשס״ח 15.08.2008

אליטוב יתבע את 'פז' ב-100 אלף שקל

העיתונאי החרדי יוסי אליטוב יגיש תביעת נזיקין נגד חברת 'פז' בגין נזקים ישירים ועקיפים שנגרמו לו, ככל הנראה, כתוצאה מתדלוק באחת מתחנות החברה. רכבו של אליטוב, מסוג שברולט אופלנדר, הושבת כשעה לאחר שמילא דלק בתחנת 'פז' בשכונת דניה בירושלים  לידיעה בהרחבה
אליטוב יתבע את 'פז' ב-100 אלף שקל

בחדרי חרדים

העיתונאי החרדי יוסי אליטוב יגיש תביעת נזיקין נגד חברת 'פז' בגין נזקים ישירים ועקיפים שנגרמו לו, ככל הנראה, כתוצאה מתדלוק באחת מתחנות החברה. רכבו של אליטוב, מסוג שברולט אופלנדר, הושבת כשעה לאחר שמילא דלק בתחנת 'פז' בשכונת דניה בירושלים.

המקרה התרחש השבוע, ביום ג'. אליטוב נכנס לתחנת הדלק 'פז-דניה', שבמורדות שכונת בית וגן. הוא תדלק את הרכב בסכום של 390 שקל ויצא לדרכו. לאחר כשעה שבק מנוע השברולט חיים, והרכב דמם. בדיקה קצרה במוסך העלתה כי הסיבה לתקלה הינה דלק לא תקין.

שמאי רכב שהוזמן למוסך הביא למקום את האחראי על תחנות הדלק באזור ירושלים. הלה בדק את תרכובת הדלק, וקבע כי הוא מהול במשקה קוניאק ובחומרים רעילים אחרים. בשל החומרים שחדרו למשאבות, נסתמו צינורות הדלק ונגרמו נזקים נוספים למנוע.

אליטוב, שפנה למנהל הערבי של תחנת הדלק, ענאס, ולחברת פז, נענה בחוסר התעניינות מופגן. הוא סיפר לכתב 'בחדרי חרדים' על התגובה: "דיברתי עם מנהל התחנה, והוא התחמק ואמר כי אינו יודע על מה מדובר. פניתי לחברת 'פז' ונעניתי בזלזול. הפקידה הודיעה לי כי כל כל זמן שמדובר בתלונה אחת ולא בקבוצת רכבים שנפגעה, הם פשוט לא מתייחסים לנושא.

"הנזק הישיר למנוע הרכב נאמד בכ-30,000 שקל. זה לפני חישוב הוצאות נלוות, הפסד ימי עבודה ועוגמת נפש", סיפר אליטוב, והוסיף: "אני מתכוון לתבוע את חברת 'פז', כאחראית הישירה לכל מה שקרה, על מנת שתשלם לי את כל הנזקים". אלו מוערכים על ידו בכ-100,000 שקל בסך הכל.

אתמול פורסם ב'כלכליסט' כי נהג מיכלית שגנב כמויות גדולות של דלק, מהל בדלק אתנול זול במקום זה הגנוב. הדלק המהול הגיע ל-3 תחנות 'פז': בדרך השלום בתל אביב, ברחוב המלך דוד וברח' בר כוכבא בירושלים. מאות רכבים ניזוקו מהדלק המהול.

בדיקה מעמיקה העלתה כי ביום שלישי שעבר ביצע אחד הנהגים של חברת הובלה חיצונית מהילה של הדלק. הוא הוביל מבית הזיקוק של פז באשדוד כ־100 אלף ליטר דלק בשווי של כ־700 אלף שקל. לפני שהזרים את הדלק התקני לתחנות הוא הוציא מהמכלית כמות ניכרת מהדלק כדי למכור אותו. כדי להסתיר את אלפי הליטרים החסרים מהל הנהג כמות זהה של אתנול זול בדלק התקני.

כך או כך, שמה של תחנת הדלק 'פז דניה' לא עלה כאחת מהתחנות בהן היה דלק מהול. האם מדובר בתחנה נוספת שנפגעה מאותה פרשה, או שמא מדובר במקרה אחד של רמאות ומהילת דלקים שלא כחוק? העניין יתברר, ככל הנראה, בבית המשפט.

את תגובת חברת 'פז' לנאמר בכתבה לא ניתן היה להשיג עד למועד פרסומה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.