מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשס״ח 12.08.2008

מתנדבי זק"א באיזור מירון הקימו חפ"ק למטיילי הצפון

הבוקר יצאו מתנדבי זק"א באיזור מירון בפיקודו של ר' יוסי זליקוביץ, חסיד חב"ד ממירון, לצומת מחניים באזור הצפון, ופתחו חפ"ק מיוחד לחלוקת חומר הסברה מיוחד למטיילים החרדים הרבים הפוקדים את נחלי האיזור כמו גם מסלולי ההליכה הרבים ■ חומר ההסברה מסביר בצורה מאירת עיינים את החשיבות ביציאה בטוחה לטיולים כמו גם הצטיידות נאותה במים ובנעלי הליכה ובביגוד מתאים, וכן הסבר מפורט ומעניין על נחלי האיזור, מסלולי הליכה, ואטרקציות נוספות  לתמונות נוספות 
מתנדבי זק
הבוקר יצאו מתנדבי זק"א באיזור מירון בפיקודו של ר' יוסי זליקוביץ, חסיד חב"ד ממירון, לצומת מחניים באזור הצפון, ופתחו חפ"ק מיוחד לחלוקת חומר הסברה מיוחד למטיילים החרדים הרבים הפוקדים את נחלי האיזור כמו גם מסלולי ההליכה הרבים.

חומר ההסברה מסביר בצורה מאירת עיינים את החשיבות ביציאה בטוחה לטיולים כמו גם הצטיידות נאותה במים ובנעלי הליכה ובביגוד מתאים, וכן הסבר מפורט ומעניין על נחלי האיזור, מסלולי הליכה, ואטרקציות נוספות.

ר' יוסי זליקוביץ הסביר ל-COL כי "לאור בין הזמנים השחור שחווינו כולנו בשנה שעברה עם הטרגדיות הנוראיות יזמו בארגון זק"א בשיתוף ארגון איחוד הצלה בקמפיין מסיבי להגברת התודעה בקרב המטיילים החרדיים על הסכנות הכרוכות בטיולים אלו ועל החובה לצאת לטיול מוכנים בכל האמצעים, מתוך ידיעה להיכן הולכים לטייל, מה אורכו של המסלול, והאם הוא מתאים לגיל המטיילים ומצב החום, והשטח".

המבצע נערך בשני מוקדים ברחבי הארץ בצומת אלמוג בואכה ים המלח, וכן בצומת מחניים בצפון אשר כאמור אויש ע"י יוסי זליקוביץ ממירון וצוותו. המבצע יערך בכל ימי בין הזמנים, והוא מנוהל ע"י דובר זק"א מוטי בוקצין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.