מערכת COL | יום י"א אב ה׳תשס״ח 12.08.2008

לראשונה באירופה ד' מינים עד הבית לכל דורש

יוזמה חדשה של מרכז רבני אירופה, לראשונה סטים מהודרים של ארבעת המינים יגיעו לכל דורש עד הבית בכל רחבי אירופה ■ את הסטים ניתן להשיג ב-4 רמות הידור, בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ובי"ד של הגר"ש וואזנר ■ במחיר מסובסד הכולל דמי משלוח מלאים ■ להזמנות, דוא"ל: [email protected], טל: 972.2.653.5949+ לסיפור המלא
לראשונה באירופה ד' מינים עד הבית לכל דורש

מרכז רבני אירופה מפתיע בפרוייקט חדש: תם עידן ההתרוצצויות והתחנונים להשגת 4 מינים מארץ ישראל. מעתה ניתן יהיה להשיג בחיוג טלפון סט מושלם של ארבעת המינים בתכלית ההידור. הסטים – הכוללים לולבים, אתרוגים והדסים – יישלחו מארץ הקודש באריזה מיוחדת, היישר עד לבית המזמין בכל מדינות אירופה.

ההסדר החדש התאפשר לאחר התקשרות של אנשי אגף הסיוע לקהילות ישראל במרכז רבני אירופה עם ארגוני השיווק המובילים של שוק ארבעת המינים בישראל.
את הסטים המוהדרים ניתן יהיה להשיג בארבע רמות הידור שונות: מהודר רגיל, מהודר מובחר, מהודר מפואר וסט יוקרתי-למהדרין מן המהדרין.

כל המוצרים הינם בהשגחתם המהודרת של בד"ץ "העדה החרדית" והגאון הרב שלמה זלמן אולמן שליט"א, מו"צ בבית דינו של הגר"ש וואזנר בעל "שבט הלוי" שליט"א.

הרב אשר גולד, דובר מרכז רבני אירופה, מסר כי מדובר בהישג מרשים של ה"מרכז", שכן המחירים המסובסדים והמוזלים ,החל מ-25 אירו לסט מהודר רגיל ועד ל-100 אירו לסט למהדרין מן המהדרין, כוללים דמי טיפול, אריזה הולמת ודמי משלוח "מבית לבית" שעלותם כידוע גבוהה ביותר. "הפרוייקט הזה שם קץ לניצול לא-הוגן כלפי יהודים באירופה, שכל חפצם לקיים את המצווה בהידור ובמחיר הוגן", הוסיף הרב גולד.

עוד נמסר, כי המבצע המיוחד הוא למזמינים עד כ' באלול במשרדי מרכז רבני אירופה בירושלים.

לפרטים נוספים ולהזמנות: 
טל (ירושלים): 972.2.653.5949+
טל (בריסל): 32.2.233.1819+
פקס: 972.2.651.6585+
דוא"ל: [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.