מערכת COL | יום ז' אב ה׳תשס״ח 08.08.2008

משלחת חב"ד נערכת לאולימפיאדה: תערוך בר מצווה

63 ספורטאים יהודים מ-7 מדינות בעולם יתחרו בתחרויות האולימפיות הנפתחות בביג'ין, ואחד האירועים הבולטים ביותר יהיה חגיגת בר מצווה שתיערך בבית חב"ד בעיר לנער יהודי מאילנוי ■ הרב מענדל רסקין, משלוחי חב"ד בעיר מסר כי במהלך ימי האולמפיאדה יערכו תפילות יומיות בשלושה אתרים באיזור ■ בתוך כך, נמסר כי בית חב"ד גייס חמישה שלוחים צעירים, על מנת לסייע למשתתפים בכל תחומי היהדות, כולל התפילות, הכשרות, קביעת מזוזות, שיעורי תורה, הנחת תפילין, ועוד  לסיפור המלא
משלחת חב
63 ספורטאים יהודים מ-7 מדינות בעולם יתחרו בתחרויות האולימפיות הנפתחות בביג'ין, ואחד האירועים הבולטים ביותר יהיה חגיגת בר מצווה שתיערך בשבת הבאה, פרשת ואתחנן בבית חב"ד בעיר לנער יהודי מאילנוי. הנער יצחק שפירא, החליט לא לוותר על תחביב הספורט שלו, ועל רצונו להשתתף באולמפיאדה, אבל גם לא על חגיגת הבר מצווה שלו ועל עלייתו לתורה.

הרב מענדל רסקין, משלוחי חב"ד בעיר המנהל את מרכז חב"ד במרכז העסקים של ביג'ין, מסר כי במהלך ימי האולמפיאדה יערכו תפילות יומיות בשלושה אתרים באיזור. בכפר האולימפי עצמו הוקצה מקום לבית הכנסת. כמה מהספורטאים התקשרו מראש והבטיחו להשתתף בתפילות.

בתוך כך, נמסר כי בית חב"ד גייס חמישה שלוחים צעירים, על מנת לסייע למשתתפים בכל תחומי היהדות, כולל התפילות, הכשרות, קביעת מזוזות, שיעורי תורה, הנחת תפילין, ועוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.