מערכת COL | יום ו' אב ה׳תשס״ח 07.08.2008

'ועידת המחנכים ה-20': פינות יעוץ אישיות למחנכים

ביום השני הקרוב, י' מנחם אב, תיפתח אי''ה ועידת המחנכים ה-20 המאורגנת ע''י המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב''ד. הועידה תתקים במלון ניר עציון ליד חיפה, בהשתתפות משפיעים ומרצים בכירים בעלי שם ■  במהלך הועידה יעמדו לשירות המחנכים ארבע פינות של יעוץ אישי פרטי לשאלות בתחום ההלכה, יעוץ בתחום החינוך וההתמודדות עם בעיות למידה ומשמעת, הכוונה בתחום הניהול, ויעוץ אירגון תוכניות חינוכיות ■ בין משתתפי הועידה בולטים קבוצה גדולה של מורים ומחנכים ממדינות חבר העמים ומדינות שונות ברחבי תבל  לסיפור המלא
'ועידת המחנכים ה-20': פינות יעוץ אישיות למחנכים
(ארכיון)

ביום השני הקרוב, י' מנחם אב, תיפתח אי''ה ועידת המחנכים ה-20 המאורגנת ע''י המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב''ד באה''ק  בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב. הועידה תתקים במלון ניר עציון ליד חיפה, בהשתתפות משפיעים ומרצים בכירים בעלי שם.

צוות היגוי מיוחד בראשות הרב נפתלי רוט השקיע מחשבה רבה להגיש למחנכים מגוון נושאים חינוכיים שמטרתם לחבב על הילד את הליממוד, תוך שימת דגש על מציאת הטוב והנקודות המיוחדות שיש באישיותו של כל תלמיד.

אורח הכבוד של הועידה השנה הוא הרב יוסף טייב דיין ומחנך שליח הרבי בעיר ווענסעין וס. מונדע בצרפת שיתועד עם המחנכים וימסור הרצאות מרתקות בתחום הלכות חינוך ופיתוח עצמאות של תלמיד.

במהלך הועידה יעמדו לשירות המחנכים ארבע פינות של יעוץ אישי פרטי, הרב יוסף טייב ישיב לשאלות בתחום ההלכה, הרב יוסף פרידמאן מנהל "הדרך הישרה" ייעץ בתחום החינוך וההתמודדות עם בעיות למידה ומשמעת ומר שייקה שפירא מנהל "מנוף" יסייע בהכוונה בתחום הניהול, ור' שחר שאער יעוץ אירגון תוכניות חינוכיות.

מארגני הועידה מדווחים על רישום שיא לועידה ותפוסה מלאה של כל חדרי המלון. מורים רבים שהמתינו בתור, נרשמו להרצאות ודיונים ללא לינה מחוסר מקום, בין משתתפי הועידה בולטים קבוצה גדולה של מורים ומחנכים ממדינות חבר העמים ומדינות שונות ברחבי תבל.

לרגל הועידה העשרים יקבל כל משתתף תיק אישי מפואר ומיוחד בתוספת שלל מתנות למחנך לבית ולמשפחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.