מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשס״ח 04.08.2008

סניף חדש לבריתות מבוגרים וילדים בארה"ב

ארגון ברית יוסף יצחק המבצע בריתות מילה לשם מצוה בכל העולם, פתח סניף חדש לבריתות של מבוגרים וילדים בארה"ב בעיר הייעליה בפלורידה. הבריתות מבוצעות במרכז הרפואי הייעליה ע"י מוהל של הארגון ועם רופא אורולוג מומחה ■ בתוך כך, נמסר כי לאחרונה, יש גידול משמעותי בביקוש לבריתות מילה על ידי יהודים מבוגרים ברחבי ארה"ב שמגיע לסניף ארה"ב של ארגון ברית יוסף יצחק לסיפור המלא
סניף חדש לבריתות מבוגרים וילדים בארה
ארגון ברית יוסף יצחק המבצע בריתות מילה לשם מצוה בכל העולם, פתח סניף חדש לבריתות של מבוגרים וילדים בארה"ב בעיר הייעליה בפלורידה. הבריתות מבוצעות במרכז הרפואי הייעליה ע"י מוהל של הארגון ועם רופא אורולוג מומחה.

לאחרונה, יש גידול משמעותי בביקוש לבריתות מילה על ידי יהודים מבוגרים ברחבי ארה"ב שמגיע לסניף ארה"ב של ארגון ברית יוסף יצחק.

המעניין הוא חתך הרכב האוכלוסיה של המבוגרים היהודים שרוצים להכנס בבריתו של אברהם אבינו: מהגרים יוצאי רוסיה, ברזיל, פרו, ארגנטינה, מכסיקו, וכן יהודים שנולדו בארה"ב, והוריהם לא מלו אותם מסיבות שונות.

הבריתות בוצעו בכל המדינות של ארה"ב. והאחרונות שבוצעו הם: בפלורדיה בוצעו מאות בריתות במספר רב של ערים: בניו יורק בוצעו מאות בריתות וכן בטורונטו קנדה.

המוהל, ויו"ר הארגון הרב יוסף יצחק עמית, טסו מספר פעמים לקליפורניה הן ללוס אנגלס  והן ולס.פרנסיסיקו, וכך גם שאר המוהלים של הארגון שנוסעים וטסים בכל רחבי ארה"ב קנדה וכל יבשת דרום אמריקה לכל מקום ולכל יהודי שהזמין ברית מילה. 

להזמנת ברית בכל רחבי ארה"ב, קנדה ודרום אמריקה: 1-305-4507866.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.