מערכת COL | יום ג' אב ה׳תשס״ח 04.08.2008

ישיבת הקיץ בנחל'ה: שיעורים וטיולים

בישיבת תומכי תמימים נחלת הר חב"ד מסכמים עוד תקופה מוצלחת ל"ישיבת קיץ" במהלכה נהנו משיעורים, הרצאות, והתוועדויות עם טובי המשפיעים והרבנים שעסקו במגוון נושאים: יהדות ורפואה, ארץ ישראל השלמה, כשרות ושמיטה, ספרות סת"ם, ירושלים ורבניה, סיפורו של גר הצדק, ועוד ■ במהלך הסמינר, יצאו הנערים לביקור ולימוד במקומות הקדושים וקברי צדיקים – האריז"ל, רשב"י, רבי מאיר בעל הנס. כמו גם "האור החיים" הק' לסיפור המלא
ישיבת הקיץ בנחל'ה: שיעורים וטיולים
בישיבת תומכי תמימים נחלת הר חב"ד מסכמים עוד תקופה מוצלחת ל"ישיבת קיץ".

"השנה, הצטרפו בחורים מישיבות אחרות לישיבה", מספר ל-COL הרב רונן סולביצ'יק. "את הישיבת קיץ סידרנו שתהיה במקביל לסדרי ישיבה, כך שגם אלו שלא יכולים ללמוד כל השנה במסגרת ישיבה יישהו בתו"ת בין תמימים ומחנכים חסידיים עם לימודי דא"ח, נגלה, ומצוות מעשיות הנוגעות לחיי היום יום".

הסמינר החל עם קבלת קהל והרשמה כשהתמימים יוסף בסיוו ודוד רייזמן, דואגים לאש"ל מלא לנוחיות הנערים. בין המרצים והמחנכים לאורך הסמינר היו המשפיע הרב יוסף פרידמן שבדרכו המיוחדת עורר את הבחורים, הרב טוביה ליצמן, המג"ש, שהכניס את הבחורים לעולמם של התנאים וחכמי המשנה, והמשפיעים הרב  משה הלל, והרב ישעיה גרצמן שהתוועדו עימם. שיעורים בהלכה מסרו הרב צבי בורלא והרב שמואל אלעזר קוזלינר.

ההתוועדות המסורתית והמיוחדת של הרב אברהם (בומי) פרידלנד נמשכה לתוך הלילה. כמו-כן, כן קיבלו הבחורים הרצאות ושיחות מענינות ב"יהדות ורפואה" עם ד"ר ר' טל ניר, הרצאה מרתקת מאת הרב יוסף הרטמן על ארץ ישראל השלמה, הרב שמואל זהר על כשרות ושמיטה, הרב חיים מאיר חזן על ספרות סת"ם, הרב שמעון זוננפלד על ירושלים ורבניה, הרב אורן והסיפור המופלא איך שנהפך לגר צדק, ומאז הוא מדליק נשמות יהודיות.

הרצאה מאלפת על "אדמו"ר הזקן מיסד חסידות חב"ד" מסר הרב יצחק מאיר הלפרין, מנהל ארגון צאצאי אדמו"ר הזקן. שיעורים בסיסיים בתניא מסר הרב ישעיה גרצמן מתובל בביאורי וסיפורי חסידים.

רונן בורובסקי נתן הרצאה על מצות הצדקה בזמן הזה ואיש את רעהו יעזרו
כמו גם הרב גורארי מבופלו שהתוועד עם הבחורים.

במהלך הסמינר, יצאו הנערים לביקור ולימוד במקומות הקדושים וקברי צדיקים – האריז"ל, רשב"י, רבי מאיר בעל הנס. כמו גם "האור החיים" הק'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.