מערכת COL | יום ב' אב ה׳תשס״ח 03.08.2008

"אור שמחה": שלושה ימי עיון והערכות לשנה הבאה

יומיים לאחר שנחתמה בפנימיית "אור שמחה" בכפר-חב"ד קייטנת הילדים, התכנסו היום כל הצוות החינוכי והטיפולי לשלושה ימי עיון והערכות לקראת שנת הלימודים הבאה ■ הרב מנחם מענדל גלכובסקי עורר בצוות החינוכי את הזכות והחובה המוטלת עליהם בחינוכם של הילדים המגיעים ממשפחות מצוקה ■ בסיום דבריו העלה הרב גלכובסקי על נס את ההשקעה הרבה ורצינותם של הצוות המסור דבר המתבטא בילדים עצמם ואיחל הצלחה רבה להנהלת המוסד לסיפור המלא
יומיים לאחר שנחתמה בפנימיית "אור שמחה" בכפר-חב"ד קייטנת הילדים, התכנסו היום כל הצוות החינוכי והטיפולי לשלושה ימי עיון והערכות לקראת שנת הלימודים הבאה.

את המושב הראשון הוזמן לפתוח סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד, הרב מנחם מענדל גלכובסקי שבמשך שעה ארוכה עורר בצוות החינוכי את הזכות והחובה המוטלת עליהם בחינוכם של הילדים המגיעים ממשפחות מצוקה.

בדבריו עמד הרב גלכובסקי על כך שבדרך כלל חינוך הילד מתחלק בין הורי הילד ולמורי ומחנכי הילד. במקרה של 'אור שמחה', אמר הרב, על הצוות החינוך מוטלת חובה כפולה ומכופלת: עליהם לדאוג הן לחינוך שההורים אמורים לחנך את ילדיהם והן לחינוך שבית הספר אמור לחנך את הילדים.

בסיום דבריו העלה הרב גלכובסקי על נס את ההשקעה הרבה ורצינותם של הצוות המסור דבר המתבטא בילדים עצמם ואיחל הצלחה רבה להנהלת המוסד ולכל הצוות החינוכי אשר יראה פירות ופרי פירות במוסד העומד תחת נשיאות הרבי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.