מערכת COL | יום ב' אב ה׳תשס״ח 03.08.2008

באמצע טלפון עם אמא, הבחור נשדד ברחוב

אין גבול: בחור-ישיבה ישראלי הלומד ב'קבוצה' בניו-יורק שוחח עם אמו בסוף-השבוע במכשיר הנייד שברשותו, כשלפתע שחורים תקפו אותו מאחור ■ האירוע התרחש מחוץ לפנימיית הבחורים 1414 ■ "הם סתמו את הפה שלי והטלפון נפל לכביש", שחזר הבחור בשיחה עם COL לסיפור המלא
באמצע טלפון עם אמא, הבחור נשדד ברחוב

מאת כתב COL בניו-יורק

מקרי הפשע מרימים ראש: בסוף-השבוע שעבר הותקף - שוב - בחור-ישיבה בעת שצעד לתומו בשכונת קראון-הייטס בניו-יורק. מדובר בבחור ישראלי הלומד במסגרת שנת ה'קבוצה' בישיבת 'תומכי-תמימים' - 770 בניו-יורק.

זה היה בשעת לילה של יום חמישי. "חיכיתי לשעה בה אוכל להתקשר לאמא שלי בארץ", סיפר הבחור בשיחה עם COL. "באמצע שיחת טלפון שגרתית לחלוטין, צעירים שחורים התנפלו עליי מאחור, בלי שהבחנתי בהם קודם לכן. דבר ראשון שהם עשו - זה לסגור לי את הפה, מחשש שאזעיק עזרה. הטלפון נפל לכביש והשיחה נותקה.

"הם החלו לחטט לי בכל הכיסים ואני ניסתי להסביר להם, עם האנגלית הלקויה שלי, שאין עליי שום כסף. בדיוק באותם רגעים, מישהו החל להתקרב מרחוק. לאחר שהבחינו בו, הם ברחו במהירות מהמקום".

האירוע מתרחש ממש בסמיכות לפנימיית הבחורים 1414 ברחוב 'פרזידנט'. "האבסורד הוא שזה קורה ממש קרוב לפנימייה שלי", אמר הבחור.

שעה קלה לאחר האירוע, צלצל הבחור שוב לאימו וסיפר לה את סיבת ניתוק השיחה. "הרגעתי אותה ואמרתי לה שכעת אני מרגיש טוב. היא מאוד נלחצה", סיפר הבחור.

למרות שמדובר במבנה רגיש, מצלמות אבטחה עדיין לא הותקנו מחוץ למבנה, אלא רק בתוכו.

ביום שישי הגיש הבחור תלונה למשטרה. במהלך היום נעצרו 14 צעירים שחורים החשודים במקרי פשע שונים ותמונותיהם הובאו לבחורים, לשם זיהוי. נכון לעכשיו לא נמצאו חשודים.

כזכור, כפי שדווח ב-COL, באמצע השבוע שעבר, הותקף בחור-ישיבה נוסף ברחוב 'קינגסטון'. הוא אויים על-ידי אקדח ורק בעקבות הגעתם המהירה של המשטרה, התוקפים נמלטו ומאוחר יותר נעצרו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.