מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשס״ח 01.08.2008

מי ישובץ במקום השני ברשימה למועצת העיר?

עיתון 'המקומון' המופץ בכל איזור הדרום יוצא הבוקר בכותרות ענק: "הקרב על המקום השני ברשימת מוטי מלכה - לקראת פיצוץ" ■ הבוקר נכתב בעיתון 'המקומון' כי השבוע נפגשו בוריס בורכוב והרב מרדכי גורדצקי לשיחה באוירה מתוחה בשאלה הקריטית: מי יהיה במקום השני ברשימתו של מלכה, נציג חב"ד או בורוכוב? ■ מבירור שערך COL עולה כי בקהילת חב"ד לא דואגים כלל, וכפי הנראה לבורוכוב יהיו שתי ברירות, או שהוא יפתח מפלגה חדשה או שהוא יוצב במקום השלישי ברשימתו של מלכה לסיפור המלא נציגי חב"ד בקריית מלאכי: שטיינר והרשקופחיים שטיינר יכהן כנציג חב"ד בעיריית קרית מלאכי יוסף יוזביץ' פורש מהעירייה לטובת המוסדות
מי ישובץ במקום השני ברשימה למועצת העיר?

עיתון 'המקומון' המופץ בכל איזור הדרום יוצא הבוקר בכותרות ענק: "הקרב על המקום השני ברשימת מוטי מלכה - לקראת פיצוץ".

לפני כשלושה שבועות דיווחנו כאן כי הסתיימו הדיונים בין ראש העיר הנוכחי של קרית מלאכי מר מוטי מלכה ויו"ר ועד נחלת הר חב"ד הרב מרדכי גורדצקי בקשר לשיבוצו של ר' חיים שטיינר וסוכם כי ר' חיים שטיינר יוצב במקום השני ברשימתו. אמש דיווח ב-COL כי במקום הרביעי לאחר מר בוריס בורכוב יוצב ר' אברהם (לימי) הרשקופ.

הבוקר נכתב בעיתון 'המקומון' כי השבוע נפגשו בוריס בורכוב והרב מרדכי גורדצקי לשיחה באוירה מתוחה בשאלה הקריטית: מי יהיה במקום השני ברשימתו של מלכה, נציג חב"ד או בורוכוב?

בשיחה עם המקומון נשאל הרב גורדצקי מה יעשה אם ראש העיר יתן את המקום השני לבורכוב בניגוד להסכמים עם חב"ד? "במקרה כזה", ענה הרב גורדצקי, "נבדוק אפשרויות אחרות, לא אלמן לישראל".

מבירור שערך COL עולה כי בקהילת חב"ד לא דואגים כלל, וכפי הנראה לבורוכוב יהיו שתי ברירות, או שהוא יפתח מפלגה חדשה או שהוא יוצב במקום השלישי ברשימתו של מלכה.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.