מערכת COL | יום כ"ה תמוז ה׳תשס״ח 28.07.2008

האם יהיה ראש מועצה חב"די בעמנואל?

בקהילת חב"ד עמנואל נבחר ביום ה' האחרון ר' אפרים מלוב, מנכ"ל מוסדות חינוך חב"ד בעיר, לנציג הקהילה לראשות המועצה. הפריימריס שהיו אמורים להתקיים באותו יום התבטלו לאחר שהמתמודד הנוסף - ר' אברהם בן שמעון הסיר את מועמדותו, ככל הנראה לאחר שהתברר לו סופית כי הרוב המוחלט של הקהילה תומך בר' מלוב ■ בעמנואל מדווחים כי מלוב נהנה מתמיכת הקהילות החסידיות בעיר וכן מתמיכת כמה קהילות ספרדיות, וע"כ, קיימת לדבריהם סבירות גבוה כי יבחר כמועמד מוסכם לראשות העיר ע"י רוב הקהילות במהלך התקופה הקרובה לסיפור המלא
האם יהיה ראש מועצה חב
ר' אפרים מלוב על רקע העיר עמנואל

בקהילת חב"ד עמנואל נבחר ביום ה' האחרון ר' אפרים מלוב, מנכ"ל מוסדות חינוך חב"ד בעיר, לנציג הקהילה לראשות המועצה. הפריימריס שהיו אמורים להתקיים באותו יום התבטלו לאחר שהמתמודד הנוסף - ר' אברהם בן שמעון הסיר את מועמדותו, ככל הנראה לאחר שהתברר לו סופית כי הרוב המוחלט של הקהילה תומך בר' מלוב.

יש לציין כי גם בבחירות המקדימות לנציגות חב"ד למועצה זכה הר' מלוב לאחר שהמתמודדים האחרים פרשו מן המרוץ.

המרוץ לראשות המועצה בקהילת חב"ד מתאפשר הפעם מפני שגודלה של הקהילה, מעמדה הציבורי וחוסר ההשתיכות הפוליטית שלה מאפשרת לקהילת חב"ד לשמש כלשון המאזניים בין הגושים הפוליטיים השונים הפועלים בעיר.

בעמנואל מדווחים כי מלוב נהנה מתמיכת הקהילות החסידיות בעיר וכן מתמיכת כמה קהילות ספרדיות, וע"כ, קיימת לדבריהם סבירות גבוה כי יבחר כמועמד מוסכם לראשות העיר ע"י רוב הקהילות במהלך התקופה הקרובה.

רב הקהילה, הרב חיים קיז'נר ברך את ר' אפרים מלוב על הבחרו. "ככלל, אני רואה חשיבות רבה בפריימריס, הפריימריס איפשרו לקהילה לגבש עמדה ומועמד שסביבו ניתן להתלכד בבחירות הקרובות. איחוד השורות ולכידות הקהילה, יבטאו את משקלה האמיתי של הקהילה ויאפשרו לר' מלוב לזכות בבחירות לראשות המועצה. אין ספק כי באם יזכה הר' מלוב בתפקיד הנכסף, יהווה הדבר קפיצת מדרגה בהתפתחות הקהילה בהווה ובעתיד.", אומר הרב.

שליח הרבי לעמנואל, הרב יהודה אלחרר ברך אף הוא את המועמד הנבחר. הר' אלחרר, ממקימי הקהילה ומעמודי התווך שלה אומר: "קהילתינו עשתה כברת דרך מיום הקמתה, לפני כ 25 שנה. הוקמו גני ילדים, ביה"ס לבנות, תלמוד תורה, כולל אברכים ואפי' מקוה חב"ד. האפשרות המסתמנת כי ראש המועצה הבא יהיה אחד מחברי קהילתינו - הר' מלוב - משקפת נכונה את ציר ההתפתחות של הקהילה. הנני מצטרף לברכת כלל אנ"ש, ומאחל לר' מלוב הצלחה בהתמודדות הקרובה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.