מערכת COL | יום כ"ב תמוז ה׳תשס״ח 25.07.2008

מסיבת סיום בתלמוד תורה "אהלי מנחם" תל אביב

מסיבת סיום מיוחדת נערכה בתלמוד תורה חב"ד בת"א – המסיבה נפתחה במופע אומנותי מיוחד של המנון התלמוד תורה ■ במהלך המסיבה הוענקו פרסים יקרי ערך לתלמידים המצטיינים שהצטיינו במהלך השנה במגוון מבצעי הלימוד בע"פ ומבצעי ההתנהגות בדרך ארץ לסיפור המלא
מסיבת סיום בתלמוד תורה

מסיבת סיום מיוחדת נערכה בתלמוד תורה חב"ד בת"א – המסיבה נפתחה במופע אומנותי מיוחד של המנון התלמוד תורה.

לאחר המופע, האזינו ההורים והתלמידים לדבריו הנרגשים של מנהל בית חב"ד בתל אביב הרב יוסף גערליצקי, יו"ר המוסדות. שבדבריו פרש את משנתו החינוכית של המוסד ואת השאיפה כי תלמידי התלמוד תורה יהיו ראויים לשאת את חבילותיו של הרבי נשיא דורנו ולהיות חסידים גאים ונאמנים.

את דבר ההורים הביא הרב בן ציון שוורץ, משפיע בישיבת חב"ד רמת אביב. בהמשך צפו התלמידים בסרט וידאו מיוחד שהופק על ידי תלמידי הכיתה המסיימת והמחיש בצורה מיוחדת את סיפור המאסר הראשון של הרבי הריי"צ, הסרט המיוחד שהופק ושוחק על ידי התלמידים עצמם זכה לתשואות רבות מאת ההורים והאורחים.

במהלך המסיבה הוענקו פרסים יקרי ערך לתלמידים המצטיינים שהצטיינו במהלך השנה במגוון מבצעי הלימוד בע"פ ומבצעי ההתנהגות בדרך ארץ.

המחנך הרב מנחם מענדל הכהן הכריז על 38,564 שורות התניא והמשניות ששוננו בע"פ במהלך השנה על ידי תלמידי התלמוד תורה. את דבר התלמידים המסיימים הביא התלמיד שניאור זלמן ציק, ולאחר מכן צפו התלמידים במופע אומנותי של שנים עשר הפסוקים, ובמופע לקראת שנת הקהל, הבעל"ט.

את המסיבה חתם בדברי ברכה הרב מנחם גערליצקי מנהל הת"ת שהודה לסגן המנהל הרב אברהם קירנברג ולאנשי הצוות והמלמדים על העבודה החינוכית המסורה שלהם וסיים בברכה שבשנת הלימודים הבאה תהיה תנופה גדולה אי"ה בתלמוד תורה.
 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.