מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשס״ח 24.07.2008

צעירי חב"ד במסע סיוע לנפגעי הטרור ועוטף עזה

יודי זלר וזליג ברגמן, שני צעירים אמריקאים חדורי אמונה ושליחות הגיעו לישראל כדי להביע את הזדהותם עם משפחות נפגעי הטרור ותושבי עוטף עזה ולהעניק להם סיוע כספי ■ עם נחיתתם, יצאו השניים יחד עם הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור לביקורי בית אצל עשרות משפחות נפגעי טרור ■ מסע החסד הגיע לסיומו ביום שני בערב מביקור אצל משפחות הפצועים מטיל הגראד באשקלון הישר לטיסת חצות בדרכם לביתם שבארה"ב   לסיפור המלא
צעירי חב
אולם קבלת הפנים בנמל התעופה בן גוריון המה מתיירים שהגיעו לבלות את חופשת הקייץ בישראל. יודי זלר וזליג ברגמן, שני צעירים אמריקאים חדורי אמונה ושליחות היו גם הם בין המוני הבאים, אך מטרת בואם שונה ונעלית. הם הגיעו למטרה אחת בלבד: להביע את הזדהותם עם משפחות נפגעי הטרור ותושבי עוטף עזה ולהעניק להם סיוע כספי. 

עם נחיתתם הועמסו מזוודותיהם ברכב של צעירי חב"ד, ובהכוונתו של הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור יצאו לביקורי בית אצל עשרות משפחות נפגעי טרור.

שעה לאחר נחיתתם בישראל כבר הספיקו לבקר בבית הרפואה שיבא את הילד אושר טויטו בן ה-9  שרגלו נקטעה מפגיעת קאסם בשדרות ולהעניק לו מחשב נייד כדי להקל עליו את סבלו הרב באישפוז הממושך. רמי אחיו הגדול שנפצע אף הוא שוחרר בימים אלו לביתו, לפני כמה חודשים הוענק לו על ידי צעירי חב"ד מחשב נייד מתנת השליח הרב מרדכי אבצן מהונג קונג.

מסע החסד הגיע לסיומו ביום שני בערב מביקור אצל משפחות הפצועים מטיל הגראד באשקלון הישר לטיסת חצות בדרכם לביתם שבארה"ב.

בימי המסע אירגנו בצעירי חב"ד ביקורים אצל כל משפחות הנרצחים בישיבת מרכז הרב. בביקורים המרגשים העניקו התורמים מענק הנצחה לזכרם של שמונת הנרצחים.

ילד בגיל 13 שנפצע קשה ביותר מפגיעת ירי בראש מתקשה ללכת לבית הספר, עד שכמעט ולא נותרה ברירה להוריו אלא לנתקו מחבריו איתם גדל ומהם הוא שואב תמיכה ועידוד ולהעבירו לבית ספר לילדים עם מוגבלויות. הסיוע הכספי שהוענק למשפחה יסייע בידם לתת לילד שיעורים פרטיים על מנת שיוכל להמשיך להשתלב בכיתה רגילה.

אלמנה טרור שמצבה הכלכלי התדרדר זכתה לסיוע כדי להמשיך לכלכל את ביתה ברוגע ושלווה.

רבים מתושבי העיר שדרות ועוטף עזה התרגשו מהביקור של צעירי חב"ד יחד עם התורמים. בהכוונתו של השליח בשדרות הרב זאב פיזם ביקרו המשלחת בבתים של נפגעי הקאסמים והעניקו סיוע.

בעיר אשקלון שספגה טיל גראד בקניון חוצות ביקרו המשלחת אצל הפצועים התעניינו בשלומם, ושמחו להתבשר כי הילדה תאיר בת השנתיים שנפצעה קשה בפיגוע חזרה למעון הילדים לכמה שעות ביום.

אחת הפצועות שהפגיעות הפנימיות אינם מאפשרות לה תזוזה מהמיטה קיבלה אף היא מחשב ביתי כדי שתוכל להקל עליה את תקופת ההחלמה הארוכה.

בסיום הביקור אמר התורם יודי זלר כי מעבר לסיוע הכספי הוא רואה בביקור עצמו פעולה של עידוד וחיזוק, בתקווה כי פעולות כאלו יהיו גם בעתיד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.