מערכת COL | יום כ' תמוז ה׳תשס״ח 23.07.2008

נחנכה "גלריית ירושלים" ב"מרכז החסד" במוסקבה

במעמד צנוע ורב רושם, נערך טקס הפתיחה הרשמית של "גלריית ירושלים", במרכז החסד היהודי במוסקבה "שערי צדק" ■ המעמד נערך לכבוד הצלם היהודי המפורסם ברוסיה מר מיכאל רומנוביץ, שתרם ממיטב תמונותיו המיוחדות מהעיר ירושלים, זאת לאחר שהנהלת מרכז החסד פנו אליו, לפאר מיצירותיו המפורסמים את מסדרונות הבניין הגדול והמפואר לידיעה בהרחבה
נחנכה
במעמד צנוע ורב רושם, נערך טקס הפתיחה הרשמית של "גלריית ירושלים", במרכז החסד היהודי במוסקבה "שערי צדק".

המעמד נערך לכבוד הצלם היהודי המפורסם ברוסיה מר מיכאל רומנוביץ, שתרם ממיטב תמונותיו המיוחדות מהעיר ירושלים, זאת לאחר שהנהלת מרכז החסד פנו אליו, לפאר מיצירותיו המפורסמים את מסדרונות הבניין הגדול והמפואר.

מר רומנוביץ, מנהל בית ספר מיוחד לצילום במוסקבה, אשר בה למדו במשך השנים, מיטב הצלמים הרוסיים, כאשר גם כיום הוא נחשב בית הספר לצילום המוביל ברוסיה.

עם גזירת הסרט, הוביל הצלם את משתתפי המעמד בין התמונות המדהימות, אותם הוא צילם ברובם בביקורו בירושלים עיה"ק, או תמונות נבחרות, שצילמו כמה מתלמידיו בבית הספר שבהנהלתו.

התמונות ממחישות את תשעת קבי היופי של עיר הקודש והמקדש ואת הווי החיים היהודים-תורניים, בכותל המערבי שריד בית מקדשנו, עיר העתיקה, שכונת מאה שערים וגאולה ועוד.

התמונות כולם, נתלו בתפזורת מיוחדת במסדרונות שבקומת המועדונים של הזקנים והקשישים, משולבים יחד עם וויטרינות היצירות של הזקנים עצמם, המוצגים בדרך קבע למען כבודום של הקשישים והגלמודים.

עם סיום הסיור, נערכה מסיבה צנועה באחד מהחדרים המשמשמים כחדר 'עיסוק וריפוי'. הנהלת מרכז החסד הגישה לו כשי תמונה של הרבי, כשמירה וכסגולה לברכה והצלחה. ובדברי תודה סיפר הצלם, שהסיבה שגרמה לו לתרום את התמונות, היא הזכרון המרגש מסבו ע"ה, שהי' עד לפני שנתיים מקבל מדי יום ביומו ממרכז החסד - אוכל חם ומזין, בנוסף לשאר שירותי הסעד והסיוע..
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.