מערכת COL | יום י"ט תמוז ה׳תשס״ח 22.07.2008

נחתמו שלושת ימי העיון של "קו ללב"

ארגון 'קו ללב' שע"י מרכז 'יד לילד' בניהולו של הרב אלימלך הרצל, מציע עזרה נפשית, תמיכה וליווי, וכן יעוץ וחיזוק לנשים אמהות ונערות הזקוקות לכך, פועל זה למעלה משש שנים, בצורה אנונימית ודיסקרטית ■ יועצות הקו, נשות מקצוע מהשורה הראשונה המשמשות גם כמטפלות בפועל, יצאו בסוף השבוע שעבר לשלושה ימי עיון בכפר סיטרין שבצפון  לסיפור המלא
נחתמו שלושת ימי העיון של
(אילוסטרציה)
ארגון 'קו ללב' שע"י מרכז 'יד לילד' בניהולו של הרב אלימלך הרצל, מציע עזרה נפשית, תמיכה וליווי, וכן יעוץ וחיזוק לנשים אמהות ונערות הזקוקות לכך, פועל זה למעלה משש שנים, בצורה אנונימית ודיסקרטית.

יועצות הקו, נשות מקצוע מהשורה הראשונה המשמשות גם כמטפלות בפועל, יצאו בסוף השבוע שעבר לשלושה ימי עיון בכפר סיטרין שבצפון.

בתוך הפסטורליה, הירוק והמים ובאווירה חמימה חסידית ומיוחדת שהו היועצות 'קו ללב' עם הגב' חנה רות אברהם, למדו וחוו בסדנאות את שיטת 'איתן', שיטה המבוססת על ספר התניא הקדוש ודרך החסידות, שיטה שפיתחה הגב' אברהם, המצליחה להעצים ולזהות את כוחות הנפש האלוקית והשיכלית על כוחות הנפש הבהמית. שיטה זו נותנת כח להתגבר על חוויות קשות, ומעלה את האדם על מסלול מאוזן ובטוח, מחזקת את האמונה בה' ובמשה עבדו.

הלימודים שמומנו כאמור ע"י הרב אלימלך הרצל, שפרוייקט 'קו ללב' זה, הינו אחד מתוך עשרות רבות של תוכניות רווחה אותם מפעיל הרב הרצל באמצעות מרכז 'יד לילד' שהוא משמש כמנכ"ל.

הסדנאות נערכו באווירת אחדות נפלאה ומרוממת, אווירה שהובילה להתוועדויות ל'סדר-נגונים' ואף ללימוד משותף של מאמרי חסידות, ולסיפורי חסידים ומופתים המתגלגים גם בארגון 'קו ללב' וכו'.

היועצות הביעו את התפעלותן ותודתן העמוקה, לרב אלימלך הרצל העומד בראש 'יד לילד', וכן לגב' בת שבע וולף שאירגנה את ימי העיון הללו, בסיוע של היועצות, וכן להנהלת כפר סיטרין שלא חסכו כל מאמץ להצלחת הסדנה, וכן לרב אליטוב מכפר סיטרין שתרם את חלקו בלימודי תורתו של אדמו"ר הריי"צ, בימים הסמוכים לחג הגאולה י"ב בתמוז.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.