מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשס״ח 18.07.2008

חג הגאולה בצה"ל והכנסת ספר תורה

את חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז , חגגו בצה"ל בהכנסת ספר תורה לגדוד 450 של חטיבת בית הספר למכ"ים ולמפקדי כיתות , כ-200 חיילים לוחמים יחד עם נוער מקהילת ישראל הצעיר מארה"ב, בהשתתפות רב הפיקוד סא"ל הרב יצחק בן יוסף. במהלך האירוע דיבר רב החטיבה סרן הרב שרגא דהן, על משמעות המסירות נפש של הריי"צ, וכיצד היא צריכה לבוא לידי ביטוי בחיי היום יום לסיפור המלא   
חג הגאולה בצה
את חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז, חגגו בצה"ל בהכנסת ספר תורה לגדוד 450 של חטיבת בית הספר למכ"ים ולמפקדי כיתות , כ-200 חיילים לוחמים יחד עם נוער מקהילת ישראל הצעיר מארה"ב. בהשתתפות רב הפיקוד סא"ל הרב יצחק בן יוסף.

במהלך האירוע דיבר רב החטיבה סרן הרב שרגא דהן, על משמעות המסירות נפש של הריי"צ, וכיצד היא צריכה לבוא לידי ביטוי בחיי היום יום.

כדוגמא לכך העלה את דמותו של בן דודו- סא"ל עימנואל מורנו הי"ד, שנהרג שבוע לאחר מלחמת לבנון האחרונה, ככל הנראה בניסיון, כך על פי הערכות גורמים זרים, לאסוף מידע אשר יאפשר את שחרור החיילים החטופים- או למניעת העברת אמל"ח מהסורים לחיזבאללה, ואשר מחד היה קצין בכיר ביחידה נבחרת ביותר, ומאידך חי חיי פשטות וצניעות כאשר אחד אחד מספריו הקבועים על שולחנו היה ספר התניא אותו היום למד מידי יום, והמסירות נפש בכל דבר ללא חשבונות או מגבלות היה חלק מאורח חייו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.