מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשס״ח 17.07.2008

ימים פתוחים וקורסים חדשים במכללת שלם

מכללת שלם תקיים ימים פתוחים להיכרות עם תוכנית הלימודים וההכשרה המקצועית. כמו כן תפתח המכללה מסלול לימודים להקניית יסודות ועקרונות הבישול הבריא והתזונתי. פרטים בכתבה המלאה
ימים פתוחים וקורסים חדשים במכללת שלם

הרפואה המשלימה וההוליסטית הייתה בשנים האחרונות לתחום מבוקש מאוד, בישראל ובעולם כולו. התפתחות הרפואה ההוליסטית גרמה לביקוש רב לאנשי מקצוע ומומחים, מה שהפך את התחום למקצוע משתלם ומבוקש ששכרו בצידו. "מכללת שלם" בירושלים, המובילה בתחום ההכשרה במקצועות אלו, מפעילה תוכנית לימודים הזוכה להתעניינות רבה, גם בקרב אברכים ובוגרות סמינרים, המחפשים מקור פרנסה. על צוות המרצים נמנים בעלי מוניטין הידועים כמומחים מן השורה הראשונה בתחומם.
בימים אלו פותחת המכללה מספר תחומים חדשים בלימודי הרפואה המשלימה ומשיקה בין השאר את סדנאות לבישול רפואי. במסלול יוצעו, קורסים להקניית ידע מעשי לבישול דיאטטי הנותן מענה למגבלות בריאות שונות. סדנאות בישול רפואי הינו תחום ייחודי וחדשני, הדורש הכשרה ולימודי מקצוע, לרכישת ידע ומיומנות בבישול ואירוח רפואי בריאותי, תוך שימת דגש לערכים תזונתיים ושימוש נכון באבות המזון החיוניים לגופנו. סדנאות לבישול רפואי מתקיימות לראשונה ב"מכללת שלם" בשיתוף המרכז לרפואה בריאה ב"הדסה אופטימל" של בית החולים הדסה. 
הגב' מירי הופמן מייסדת ומנהלת "מכללת שלם" מסבירה שקורסים לבישול רפואי מיועדים לא רק לחולים הנדרשים למסגרת תזונתית מיוחדת אלא גם ובעיקר לאנשים בריאים, המעוניינים לשמור על בריאות הגוף ומעדיפים להקפיד על תזונה נכונה ובריאה יותר.
מסלול נוסף שמשיקה המכללה הוא הקורס להכשרת מטפלת רב תחומית בתינוקות. הקורס כולל התמחות בעיסוי תינוקות, הנחיה פסיכולוגית התפתחותית, שיאצו לתינוקות ועוד.
הימים הפתוחים ב"מכללת שלם" יתקיימו בתאריכים:
יום ג'- 22.7 י"ט בתמוז
וב-28.7 יום ב'-כ"ה בתמוז, בבית המכללה, בנין בית ינוב רח' ירמיהו 78 ירושלים.
להרשמה: 1-700-50-54-54.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.