מערכת COL | יום י"ד תמוז ה׳תשס״ח 17.07.2008

מספר המבוטחים של מאוחדת גדל

המוסד לביטוח לאומי פרסם בימים אלו את נתוני חברות תושבי מדינת ישראל בקופות החולים לשנת 2007. נתונים עדכניים אלו נערכו ופורסמו ע"י מינהל המחקר והפיתוח של המוסד לביטוח לאומי וכוללים נתונים סטטיסטיים על חברות בקופות החולים בשנים 2007, השינויים שחלו בחברות בקופות החולים וכן מציג נתונים על התפלגות המבוטחים לפי משתנים דמוגראפיים וכלכליים שונים.
מספר המבוטחים של מאוחדת גדל

על פי דו"ח הנתונים, ישנם כ 7,2 מיליון נפש מבוטחים בקופות החולים – גידול של 1.7% לעומת השנה הקודמת. מהנתונים עולה שבמהלך שנת 2007 עברו כ 116,000 מבוטחים לקופה אחרת. כתוצאה מהמעברים הגדילה מאוחדת את מספר מבוטחיה וכן מכבי ואילו כללית ולאומית הקטינו את מספר מבוטחיהן.
נתון חשוב ומרכזי מצביע על כך שבשנתיים האחרונות גדל מספר המבוטחים של מאוחדת בשיעור הגבוה ביותר – כ-12% גידול, לעומת 4.1% למכבי, 1.9 לכללית וירידה של 1.0% ללאומית. המגמה מצביעה גם על מספרי המבוטחים שהצטרפו למאוחדת, העומדים על כ 44,000 מבוטחים חדשים שהצטרפו למאוחדת במהלך 2007.
מר שמואל מועלם מנכ"ל מאוחדת, בירך את עשרות אלפי המבוטחים החדשים שהצטרפו למשפחת מאוחדת ואמר שנתוני הביטוח הלאומי מצביעים על אחיזתה האיתנה של קופת חולים מאוחדת ועל המשך התפתחותה המבורכת. "נמשיך להשקיע במתן שירותי בריאות מתקדמים ואיכותיים לטובת מבוטחינו הוותיקים והחדשים" אמר מנכ"ל מאוחדת.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.