מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשס״ח 16.07.2008

"נתנו אור ירוק לחיות הטרף לצאת" ● להאזנה

אל בית משפחת רגב שבקרית מוצקין הגיע, יחד עם רבים מתושבי העיר, גם רבה של קרית מוצקין, הרב דוד דרוקמן. בצאתו מהבית שוחח עם יומן ערוץ 7 ותיאר את התחושות הקשות ■ "הדברים מזעזעים עד התהום. תחושה של 'וידום אהרון'. המשפחה אמנם הבינה שככל הנראה אלדד לא בין החיים אבל הורים מאמינים באיזו פינה בנפש שאולי הנתונים אחרים, והנה המסע הגיע לקיצו", אמר  להאזנה  ● מה דעתכם? >>>
ארונותיהם של רגב וגולדווסר
אל בית משפחת רגב שבקרית מוצקין הגיע, יחד עם רבים מתושבי העיר, גם רבה של קרית מוצקין, הרב דוד דרוקמן. בצאתו מהבית שוחח עם יומן ערוץ 7 ותיאר את התחושות הקשות.

"הדברים מזעזעים עד התהום. תחושה של 'וידום אהרון'. המשפחה אמנם הבינה שככל הנראה אלדד לא בין החיים אבל הורים מאמינים באיזו פינה בנפש שאולי הנתונים אחרים, והנה המסע הגיע לקיצו".

"חכמנו תיקנו את ברכת 'הטוב המטיב' על קבורת הרוגי בית"ר", מזכיר הרב דרוקמן, אך מוסיף שהוא אינו חש שניתן לומר ברכה זו בלב שלם היום שכן "מי יודע לאן נגיע אחרי העסקה הזו".

הרב דרוקמן אינו מזועזע מאופן התנהלותו הברוטאלי וחסר הרגישות של ארגון החיזבאללה כלפי משפחות החטופים. "הלכה שעשיו שונא לישראל. ישמעאל ידו בכל ויד כל בו", הוא מזכיר את הציטטות המפורסמות, אך מוסיף: "אני מתפלא על הטמטום שלנו והאמון שלנו באותם פראי אדם. כעת כבר לא אתפלא אם עוד יעשו איתם שלום. סחטנו את עצמנו ויצרנו מצב של אור ירוק לכל מיני חיות פרא לצאת מהמאורות שלהם".

יצוין כי על אף הדברים החריפים והרמיזות הקשות שבדבריו מבהיר הרב דרוקמן כי את הביקורת והדיון האמיתי על המהלך יש להשאיר לימים הבאים, ובכל אופן הוא מסכם: "את ברכת הטוב והמטיב קשה לומר ברגעים הללו.
להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.