מערכת COL | יום י"ג תמוז ה׳תשס״ח 16.07.2008

ה"פנסאי" מאיר את רחובות מלבורן

מידי שבוע, ביום שישי, יוצאים תלמידי הישיבה לרחובות מלבורן, מזכים יהודים ב"מבצע תפילין", ומשוחחים איתם בעניני יהדות. התמימים היוצאים מצויידים כל שבוע עם העלון המבוקש "לאמפלייטער" ("פנסאי") ■ ה"לאמפלייטער" מכיל רעיונות על פרשת השבוע, סיפורים מעניינים, מכתבים מהרבי, ועוד. הגליון נשלח גם לשלוחים ברחבי אוסטרליה ■ לכבוד ג' תמוז עבדה המערכת על גליון צבעוני מיוחד שהופץ גם בעיתון "המודיע" האוסטרלי לסיפור המלא
ה
(אילוסטרציה)
מידי שבוע, ביום שישי, יוצאים תלמידי הישיבה לרחובות מלבורן, מזכים יהודים ב"מבצע תפילין", ומשוחחים איתם בעניני יהדות. התמימים היוצאים מצויידים כל שבוע עם העלון המבוקש "לאמפלייטער" ("פנסאי"). הגליון נערך כל שבוע ע"י השלוחים בישיבה גדולה, ומיומן ע"י בית חב"ד בשכונת קאולפילד, בהנהלותו של הנדיב הרב יוסף יצחק הכהן גוטניק.

ה"לאמפלייטער" מכיל רעיונות על פרשת השבוע, סיפורים מעניינים, מכתבים מהרבי, ועוד. הגליון נשלח גם לשלוחים ברחבי אוסטרליה, וביחד עם המנויים דרך הדואר ובדואר אלקטרוני, מגיע הלאמפלייטער לכ-4000 יהודים כל שבת! ניתן לומר שהלאמפלייטער הוא הכלי המורחב ביותר להפצת המעיינות בכל אוסטרליה.

לכבוד ג' תמוז עבדה המערכת על גליון צבעוני מיוחד שהונחה כהוספה לעיתון "דשואיש ניוז" – העיתון היהודי הגדול ביותר באוסטרלי' המגיעה ל-15,000 אנשים ברחבי המדינה. הוספה מיוחדת הונחה גם בעיתון "המודיע" האוסטרלי', וכללה סיפורים על הקשר בין מנהיגי ישראל חשובים והרבי, וסיפורים מרגשים על הרבי ופעולותיו.

בסך הכל כ-20,000 יהודים קיבלו לידם את הגליון החשוב וללא ספק הושפעו על ידה לפעול בהכיוון שאותו הדריך הרבי.

"לאמפלייטער" רוצה להודות להרב יוסף יצחק  גוטניק על מימונו של כל הפרויקט האדיר, וכן לר' ירמיה לאבענשטיין על העיצוב המהודר וההדפסה. תודה מיוחדת מגיע למשפחת הרשברג על מימונו של התוספת בעיתון "המודיע".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.