מערכת COL | יום ט"ו אדר ה׳תשס״ד 08.03.2004

פורים בטורונטו

השלוחים מטעם מרכז יוצאי רוסיה (ה-JRCC) באונטריו, הרב חיים הילדסהיים מ'טורנהיל-ווד' והרב יצחק דרוקמן מ'קונקורד', חברו יחד והפיקו השנה מסיבה ענקית לשתי הקהילות יחד. למעלה משש-מאות איש, אנשים, נשים וטף, התאספו באחד האולמות הגדולים שבצפון טורונטו, מסיבה שעמדה בסימן הצלחה בלתי רגילה והיתה הגדולה ביותר בטורונטו ופרבריה. המסיבה נפתחה במחזה מוזיקלי שהוצג על-ידי תלמידי בית הספר 'טורונטו ג'ואיש אקדמי - אור מנחם' ובהופעת להטוטן ישראלי.
פורים בטורונטו
הרב דרוקמן פתח את הערב והזמין את הקהל הרחב להשתתף גם בשאר הפעולות העונתיות וכן להפוך לחברים פעילים בקהילה, להשתף בשיעורים ולהביא את הילדים לבית-הכנסת הקהילתי מידי שבת וחג. הרב הילדסהיים קרא את המגילה ומאות הילדים שהצטופפו למרגלות הבמה, צפו בשיקופיות פורים שהוקרנו על מסך ענק ושריתקו אותם בעת קריאת המגילה. עם סיום קריאת המגילה, עלה לבמה 'דודו הליצן' שבלהטוטיו הלהיב לא רק את הילדים, אלא גם את המבוגרים. בהמשך הערב נהנו הילדים והוריהם מקרנבל פורים ענקי: תחרות תחפושות, מוסיקה, הגרלות, צביעת פנים, וכמובן אוזני המן לרוב. המסיבה התנהלה בסדר מופתי תודות לקבוצה מאורגנת של למעלה מארבעים מתנדבים-סדרנים, מחברי הקהילות. ביום ראשון אחר-הצהריים התקיימה סעודת פורים מפוארת והמרכזית של חב"ד בטורונטו, בהשתתפות כאלף איש באולמי 'פרדייז'. המסיבה שהשתתפו בה כל השלוחים ליוצאי רוסיה וקהילותיהם, אורגנה על-ידי הרב יוסף-יצחק זלצמן, השליח הראשי ליוצאי רוסיה באונטריו ונוהלה על-ידי השליח הרב הילדסהיים. המסיבה נפתחה בקריאת המגילה ומיד לאחר קריאת המגילה הסב הקהל סביב שולחנות עמוסים. בסעודה צפה הקהל בהופעת תלמידי בית הספר 'טורונטו ג'ואיש אקדמי - אור מנחם' בניצוחה של השליחה גב' נחמה דרוקמן. בהמשכה של הסעודה, צפה הקהל בהצגת 'פורים שפיל' וכן בקטעי וידאו שהוקרנו על-גבי מסכים ענקיים שהוצבו בפינות האולם ושהקרינו תמונות מהפעיליות העונתיות של ה-JRCC מהתוועדויות הרבי בפורים. באולם צמוד התאספו כחמש מאות-מאות ילדים לסעודה משלהם שלוותה בפעילות יצירה וריקודים. הילדים טופלו על-ידי עשרות רבות של מדריכות מבנות הקהילה, ונהנו מחווית פורים אמיתית ומתחרות תחפושות והגרלות.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
הרב ארבוב
ט"ז אדר ה׳תשס״ד
כל הכבוד למי שעובד כל כך הרבה למען הקהילה הבוכרית בטורונטו הרב גבריאל ארבוב כל הכבוד לך, וכן לקהילה הרוסית, ישר כח עלה והצלח .
2.
יצחק, אתה גדול!!
ט"ז אדר ה׳תשס״ד
תמשיך להרביץ לחבר'ה תורה, כמו שרק אתה יודע.

"יחי" כבר אמרתי (חחח)?

אתה מספר 1!!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.