מערכת COL | יום ח' תמוז ה׳תשס״ח 11.07.2008

באשקלון ציינו בהתוועדות מרכזית את יום ההילולא

ההתוועדות המרכזית לכבוד ג' בתמוז באשקלון התקיימה ביום ראשון באולמי "אחוזת לב" בהשתתפות של למעלה מ-500 איש. ההתוועדות אורגנה על-ידי בית חב"ד המרכזי באשקלון, בראשות השליח הרב מנחם מענדל גורליק ■ הדוברים המרכזיים של הערב היו הרב יהודה דרעי, רבה הראשי של באר שבע והרב מנחם מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד  לסיפור המלא
באשקלון ציינו בהתוועדות מרכזית את יום ההילולא

ההתוועדות המרכזית לכבוד ג' בתמוז באשקלון התקיימה ביום ראשון באולמי "אחוזת לב" בהשתתפות של למעלה מ-500 איש. ההתוועדות אורגנה על-ידי בית חב"ד המרכזי באשקלון, בראשות השליח הרב מנחם מענדל גורליק.

את הערב פתח והנחה בחן ובטוב טעם הרב ישראל גליס, שליח הרבי בדימונה. הרב גליס הזמין את מארגן הערב, השליח הרב מנחם מ. גורליק לומר את פרקו של הרבי, ומיד אחר-כך ברך את הקהל ראש העיר מר רוני מהצרי. בדבריו אמר ראש העיר כי על כולנו ללמוד מדרכו של הרבי לקרב כל יהודי באשר הוא וציין לשבח את פעילות חב"ד בעיר.

בין לבין הנעימו את הערב ר' אהרלה ליפסקר והזמר אברהם ג'ייקובס בשירה ובריקודים.

הדוברים המרכזיים של הערב היו הרב יהודה דרעי, רבה הראשי של באר שבע והרב מנחם מענדל גלוכובסקי סגן מזכיר בי"ד רבני אנ"ש שאמר בדבריו "הרבי איתנו, בערב כזה אנו צריכים להתבונן עד כמה אנחנו איתו".

כן נשאו דברים: השליח ורב אנ"ש באשקלון, הרב מנחם מענדל ליברמן והרב חיים נחמיאס רב שכונה וראש כולל בעיר. בין המשתתפים נראו: שלוחי הרבי הרב אברהם קוסקס, הרב שרון כהן והרב חיים אטיאס .וכן חכם יוסף קטאשוילי מרבני הקהילה הגרוזינית ושגריר ישראל בגרוזיה מר שבתאי צור. ההתוועדות הסתיימה בהגרלות על ספרים ותמונות של הרבי.
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.