מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשס״ח 10.07.2008

בפרדסיה נחנך מרכז אירוח למשפחות מטופלי בית הרפואה

'חאן אתנחתא' חסדי אברהם וניסים - חדרי אירוח למען משפחות מטופלי בית הרפואה 'לבריאות הנפש – לב השרון' נחנך ביום ההילולא ג' תמוז על ידי בית חב"ד פרדסיה ושליח הרבי הרב מאיר מור יוסף, בהשתתפות קהל רב, תושבים, אישי ציבור ומוקירי זכרם  לסיפור המלא
בפרדסיה נחנך מרכז אירוח למשפחות מטופלי בית הרפואה
באירוע רב משתתפים נחנך ביום ההילולא ג' תמוז בפרדסיה 'בית הכנסת אורחים' חדרי אירוח לרווחת הורי ומשפחות ויקירי בית הרפואה לבריאות הנפש לב השרון, הזקוקים לשהות ליד יקיריהם לעיתים בשבתות ובימות השבוע, ולרווחת התושבים והאורחים הבאים לפרדסיה מכל שכבות הציבור.

המקום נתרם ונחנך לזכר ולע"נ ר' אברהם וניסים דהאן ז"ל ע"י מוקירי זכרם אנשי צדקה וחסד. בקביעת המזוזה התכבד הרב המקומי הרב מנשה טיירי שנשא דבריו בשבח פעילות חשובה זו וחנוכתו ביום קדוש זה יום ג' תמוז לכבודו של הרבי.

עוד נשאו דברים, מוקירי זכרם, וחברי המועצה המקומית שהעלו על נס את חשיבותו של המקום. בהמשך נשא דברים הרב גדעון – רב בית הרפואה "לב השרון" שהסביר לקהל הרב את הרגשת החוסר שהיה עד עתה כאשר לא היה למשפחות המטופלים היכן להתארח במצוקתם, וכעת המעון הנוכחי שנחנך נותן את הפיתרון הרצוי וההולם לרווחתם ולרווחת הקהילה. לסיום הוא הודה לשליח הרבי הרב מאיר מור יוסף, לתורמים, ולמסייעים בגופם ובממונם כל העת למען המוסד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.