מערכת COL | יום ז' תמוז ה׳תשס״ח 10.07.2008

משפחות החתן והכלה הוציאו תשורות נפרדות

שני תשורות חולקו הערב (רביעי) בחתונת ר' חיים הלפרין עם מריישא פלדמן שנערכה באולם הוואי בנחלת הר חב"ד. הסיבה הייתה כי החתן עצמו הכין חוברת מהודרת בשם "מנחם משיב נפשי" עם מאמרי זקנו יו"ר איגוד צאצאי אדמו"ר הזקן הרב שמואל-אלעזר הלפרין אודות הרבי. ומשפחת הכלה הוציא חוברת מקבילה בשם "מעשה אבות סימן לבנים" על זקנם הרב חיים-אלעזר גורליק שהוא זקן זקני החתן והכלה. נשמע מסובך? לשם כך מצורף כאן עץ היוחסין הפותח את התשורה לדיווח המלא
משפחות החתן והכלה הוציאו תשורות נפרדות

בחוברת 'מעשה אבות' – תולדות חייהם של משפחת הרב חיים אלעזר גורליק, בנו הרב מענדל גורליק ובנותיו מרת ציפא קוזלינר, מרת מוסיא קצנלבויגן, ומרת מריישא וילנקין וגם נכדו הרב מרדכי-מוט'ל קוזלינר. את החוברת ערך הסופר החסידי הרב שניאור זלמן ברגר, ועל העיצוב הייחודי עמלו דודי הכלה בועז שרון ומנדי ויגלר.

להלן מתוך הפתח דבר לחוברת מעשה אבות:

"החתן והכלה, צאצאים משותפים הם לזקנים גדולים ודגולים, אך טבעי הוא שנשתף את אורחינו במאורעות חייהם הסוערים המשולבים במסירות נפש אמיתית תחת המגף הקומוניסטי, חיים רווים בחירוף נפש ועמידה איתנה ללא פשרות תוך שמירה על קוצו של יו"ד, למרות השלטון הקומוניסטי העריץ והאכזרי. מה עוד שמתאים הדבר עם הזמן בו אנו עומדים ערב חג הגאולה י"ב תמוז בו נגאל כ"ק אדמו"ר מוהריי"צ נבג"מ זי"ע, לאחר שנאסר על ידי השלטון הקומוניסטי הנודע לשמצה".

*

מענה הרבי לנישואי זקני הכלה הרב שלום בער ומרת רבקה גורליק. התשובה נכתבה ברוסית על ידי המזכיר הרב ניסן מינדל ונחתם בכינוי הסודי של הרבי "זיידע" (סבא):
 
"ב"ה. כ"ז מר חשון ה'תשכ"ה.

"שלום בער היקר שי'

"הייתי מאוד שמח לקבל ד"ש אודות הקשר העתידי שלך עם שרה רבקה שתחי'.  יתן ה' שתהיה החופה שלכם בשעה טובה ומוצלחת ולשנים ארוכות ומוצלחות, שיקויימו כל רצונותיכם לטובה במידה מלאה, וגם שאתה וזוגתך תהיו מקור להרבה נחת להורים משני הצדדים.

"באיחולי מזל טוב מזל טוב
"זיידע".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.